Publicerat December 23, 200916 yr Har just provsmakat julwhiskeyn, Bulleit Bourbon mycket trevlig sak rekommenderas. Extra plus för snygg flaska SKÅL OCH GOD JUL PÅ ER ALLA
Publicerat December 23, 200916 yr Har just provsmakat julwhiskeyn, Bulleit Bourbon mycket trevlig sak rekommenderas. Extra plus för snygg flaska SKÅL OCH GOD JUL PÅ ER ALLA Hällde upp en Bowmore precis! GOD JUL & SKITJAKT PÅ ER!!!
Publicerat December 23, 200916 yr Hällde upp en Bowmore precis!GOD JUL & SKITJAKT PÅ ER!!! Dålig smak Pertan. Tacka vet jag Statesman
Publicerat December 23, 200916 yr Dålig smak Pertan. Tacka vet jag Statesman Flygbränsle går ju och dricka i fall man är tillräckligt törstig. Var inte så törstig ikväll så det blev Glen Moray 16 Years ,Glenmorangie 10 Years och Caol Ila 12 Years. Riktigt goda alla tre. Lasse
Publicerat December 23, 200916 yr Flygbränsle går ju och dricka i fall man är tillräckligt törstig.Var inte så törstig ikväll så det blev Glen Moray 16 Years ,Glenmorangie 10 Years och Caol Ila 12 Years. Riktigt goda alla tre. Lasse Synd man inte har en stövare som drev lite längre, för då hade jag tittat in på en efter jakten
Publicerat December 23, 200916 yr Synd man inte har en stövare som drev lite längre, för då hade jag tittat in på en efter jakten Skrev i en annan tråd att det var en bukt på ett bra har derv får lägga dessa god saker i ryggsäcken nästa gång vi jagar hare så får vi ta en övernattning mitt i bukten hos dig. Lasse
Publicerat December 23, 200916 yr Skrev i en annan tråd att det var en bukt på ett bra har derv får lägga dessa god saker i ryggsäcken nästa gång vi jagar hare så får vi ta en övernattning mitt i bukten hos dig. Lasse Det går bra det, ska se till att ha en god whisky hemma!!
Publicerat December 24, 200916 yr Hittade en Destillers Edition från Talisker på förra julbordskryssningen så det är vad jag ska ta när jag kommer hem sent ikväll Mvh!
Publicerat December 24, 200916 yr Hittade en Destillers Edition från Talisker på förra julbordskryssningen så det är vad jag ska ta när jag kommer hem sent ikväll Mvh! Svänger du förbi här innan och bjuder på en skvätt?
Publicerat Januari 8, 201016 yr Whisky ja, det är grejer det. Väldigt gott och trevligt. Favoriterna skulle jag gradera enligt följande,, 1. Caperdonich ( Speyside, single malt -68) 2. Macallan (Speyside, Single malt) 3. Tullamore Dew (Irland) Mums
Publicerat Januari 8, 201016 yr Efter en god smörgås med kräftstjärtar så av slutar jag med en Higland Park 15 år smarrigt. Lasse
Publicerat Januari 22, 201016 yr Var tvungen att öppna något nytt har två flaskor av RosenBank Connoisseurs Choice 19991. Så den gick oskulden på. Väldigt fruktig och blommig i smaken tänker på våren lite spetsig i eftersmak. Helt ok men flaska nr två får stå ett bra tag med tanke på att RosenBaks destillerit står och förfaller stängdes 1993, så detta destilleri kommer nog inte tas i bruk igen men man vet aldrig. Lasse
Publicerat Februari 19, 201016 yr Efter söskottandet så är jag värd något gott. Det blev en RosenBank Connoisseurs Choice 19991. Lasse
Publicerat Februari 19, 201016 yr Efter söskottandet så är jag värd något gott.Det blev en RosenBank Connoisseurs Choice 19991. Lasse Här blir de en 12 årig Bowmore Enigma som förrätt!! eller efterrätt
Publicerat Februari 19, 201016 yr Jag var på Whiskey provning i Mackmyra förra helgen så gissa vad jag dricker
Publicerat Februari 19, 201016 yr Jag var på Whiskey provning i Mackmyra förra helgen så gissa vad jag dricker Mjölk Nejdå!! Vilken av utgåvorna dricker du??
Publicerat Februari 19, 201016 yr Här blir de en 12 årig Bowmore Enigma som förrätt!! eller efterrätt Ett gott val Enigman är god.
Publicerat Februari 19, 201016 yr Med sugrör ur Ekfatet, NÄ det är en blåaktig etikett som polaren hade hemma
Publicerat Februari 19, 201016 yr Ett gott val Enigman är god. Ja den är inte dum fick bli den till förrätt så kanske de slinker ner en Caol Ila eller en Oban till efterrätt
Publicerat Februari 19, 201016 yr Ja den är inte dum fick bli den till förrätt så kanske de slinker ner en Caol Ila eller en Oban till efterrätt Nä inte en Caol fixar inte den. har försökt flera gånger
Publicerat Februari 19, 201016 yr Jag var på Whiskey provning i Mackmyra förra helgen så gissa vad jag dricker Jag var på provning av dom för ett par månader sedan men jag blev inte så förtjust. Ekfatet gick an men vissa av dom skulle jag aldrig köpa. /Lasse
Publicerat Februari 19, 201016 yr Nä inte en Caol fixar inte den. har försökt flera gånger Okey ja jag gillar Ila väldigt mycket ja
Publicerat Februari 19, 201016 yr Ja den är inte dum fick bli den till förrätt så kanske de slinker ner en Caol Ila eller en Oban till efterrätt Känns som vi har samma smak ligger på bägge här hemma. Fast just nu kluckade det ner lite Highland Park 15 i glaset.