Publicerat Januari 19, 201610 yr Var ute och åkte en sväng idag. Tog fram mobilen och tog ett par bilder. Har beskurit i underkant då bil och bilens skugga inte var så vackert...
Publicerat Januari 19, 201610 yr Var ute och åkte en sväng idag. Tog fram mobilen och tog ett par bilder. Har beskurit i underkant då bil och bilens skugga inte var så vackert... 20160119_143158beskuren.jpg 20160119_143208 beskuren.jpg Du har ju mer snö än vad vi har i Kalix. Jag ser bara på plogkarmarna.
Publicerat Januari 19, 201610 yr Du har ju mer snö än vad vi har i Kalix. Jag ser bara på plogkarmarna. Fan, jag säger ju att det räcker nu!
Publicerat Januari 19, 201610 yr Detta är inte en vanlig syn på Sveriges framsida Kan inte minnas sist det la sig såhär mycket i ett snöfall
Publicerat Januari 19, 201610 yr Fan, jag säger ju att det räcker nu! Snö skapar sysselsättning för en del.
Publicerat Januari 19, 201610 yr Detta är inte en vanlig syn på Sveriges framsida Kan inte minnas sist det la sig såhär mycket i ett snöfall Fint med snö. Ljust o fint blir det.
Publicerat Januari 20, 201610 yr Detta är en populär post. -13 och 15cm snö och solsken, västkusten är fin på vintern med [emoji106]
Publicerat Januari 20, 201610 yr Otroligt vackert foto. Dagen efter busvädret, för ni var väl drabbade också av snön igår. Du kan ju sälja motivet som vykort o kanske bli rik o jaga på heltid då.
Publicerat Januari 20, 201610 yr -13 och 15cm snö och solsken, västkusten är fin på vintern med [emoji106] På gränsen till gräsligt och snuskigt härlig bild Va! Vem kan gnälla på vintern efter denna bild??
Publicerat Januari 20, 201610 yr Otroligt vackert foto. Dagen efter busvädret, för ni var väl drabbade också av snön igår. [emoji106] Du kan ju sälja motivet som vykort o kanske bli rik o jaga på heltid då. Tackar [emoji4] Ja det kom "bara" 15cm medan det dubbla kom nere i gbg men strax norr om ön kom det bara 2cm så gränsen gick här! Hehe hade jag kunnat göra det hade det vart nice och särskilt då det gick snabbt att ta bilden
Publicerat Januari 20, 201610 yr På gränsen till gräsligt och snuskigt härlig bild Va! Vem kan gnälla på vintern efter denna bild?? [emoji3]Hehe tackar Ja nu när det är - och pudersnö så ska man inte klaga, det blir mycket ljusare ute och det är ju nästan så att man blir trött på den rosa bohusgraniten så det blir ju lite omväxling med det vita [emoji3]
Publicerat Januari 20, 201610 yr Tackar [emoji4] Ja det kom "bara" 15cm medan det dubbla kom nere i gbg men strax norr om ön kom det bara 2cm så gränsen gick här! Hehe hade jag kunnat göra det hade det vart nice och särskilt då det gick snabbt att ta bilden Snön kan komma så olika o så här också. Det kan snöa/regna på östra sidan älven men vi får inget på västra. Även efter E4:an har vi en gräns bortanför Töre mot Lulehållet. Det är lustigt det här med gränser för nederbörd. Ja, det är riktigt fint.
Publicerat Januari 20, 201610 yr -13 och 15cm snö och solsken, västkusten är fin på vintern med [emoji106] Det blir - utan tvekan - MVG på den bilden!
Publicerat Januari 21, 201610 yr Utanför universitetet i eftermiddags. Biter rätt bra i kinderna i havsbrisen
Publicerat Januari 21, 201610 yr Utanför universitetet i eftermiddags. Biter rätt bra i kinderna i havsbrisen ImageUploadedByTapatalk1453397999.951699.jpg Det ser riktigt "friskt" ut (läs: svinkallt!).
Publicerat Januari 21, 201610 yr Det ser riktigt "friskt" ut (läs: svinkallt!). Bara typ -2 men som sagt, biter lite i kinderna när det blåser på lite från havet
Publicerat Januari 21, 201610 yr Bara typ -2 men som sagt, biter lite i kinderna när det blåser på lite från havet Yup! Är från västkusten (emigrerat till Småland) så jag vet hur väl vinden kan bitas. Huva!
Publicerat Januari 23, 201610 yr Detta är en populär post. Tar väl och lägger in några bilder från igår och idag. vad mycket prylar man "måste" ha när man jagar. Doris tycker det är skönt att husse inte behöver ha tjocktröjan på. Släpp ner oss till hjorten!!! Behövs ingen hund när det ser ut så här i skogen. Det svåra är bara att se vad som är bakspår.
Publicerat Januari 24, 201610 yr Förståndig jycke som bäddar ner sig. Ja, det kan vara lite svårt att se vilket som är sista spåret i den stigen men det reder väl dina jyckar ut.
Publicerat Januari 25, 201610 yr Författare Detta är en populär post. Så mycket roligare att gå ut och fota numera Hemmamiljö Igen Och igen
Publicerat Januari 25, 201610 yr Så mycket roligare att gå ut och fota numera Hemmamiljö Igen Och igen Förstår det! Kanonbilder!
Publicerat Januari 28, 201610 yr En kall morgon på sjön. En tur efter tjäder och orre Skickat från min D6503 via Tapatalk