Publicerat November 6, 201411 yr Författare Idag blir det helt hemmagjord pytt i panna... Råstekt potatis, lite överbliven älgstek, hemrökt vildsvinsskinka, finska grillkorvar, gul lök och purjolök. Naturligtvis serverad med rödbetor och stekt ägg!
Publicerat November 6, 201411 yr Ska förfärdiga en lasagne imorgon, vill herr Qvarnhill dela med sig av rätta metoden för att få till mästerverket?
Publicerat November 6, 201411 yr Författare Ska förfärdiga en lasagne imorgon, vill herr Qvarnhill dela med sig av rätta metoden för att få till mästerverket? Mmmm... Lasagne! Måste medge att när det kommer till lasagne är jag lite som katten Gustav! PM kommer under kvällen!
Publicerat November 6, 201411 yr Blodkorv bacon med lingon sylt sen rårivna morötter i en skål på sidan S.
Publicerat November 6, 201411 yr Krögarpytt med stekta ägg, rödbetor och en skiva lingongrova med mycket bregott på... Lite grönfoder blev det på tallriken också. Dryck till: Cola Zero Dessert: Kaffe och ananassplit...
Publicerat November 7, 201411 yr ......är det du som är exet? mvh/Urban Ja, jävlar. Nu skrattar ja runt!!! Nästan lite fredagshistoria över det Men så här i efterhand, så låter det faktiskt så
Publicerat November 7, 201411 yr ......är det du som är exet? mvh/Urban Oh no! Jag gifte mig påsken -90 o är fortfarande gift med samma kvinna. Hade Lecha haft mig som karl i huset så hade hon aldrig behövt svälta.
Publicerat November 7, 201411 yr Oh no! Jag gifte mig påsken -90 o är fortfarande gift med samma kvinna. Hade Lecha haft mig som karl i huset så hade hon aldrig behövt svälta. Lite för mycket älggryta för min smak.
Publicerat November 7, 201411 yr Oh no! Jag gifte mig påsken -90 o är fortfarande gift med samma kvinna. Hade Lecha haft mig som karl i huset så hade hon aldrig behövt svälta. Varför tror du att hon svälter utan dig?
Publicerat November 7, 201411 yr Idag kom jag hem till dukat bord med hembakta pizzor och öl. Nu ett par öl till och soffdöden. Life is good
Publicerat November 7, 201411 yr Fick en stoooor gryta med mammas köttfärssås med hem. Massa svamp och chili i. Varför smakar alltid mammas mat bäst??
Publicerat November 7, 201411 yr Författare Det låg ett gäng grillskivor av vildsvinsarsel i frysen, de blev inte grillade under säsongen och används nu i stället. Steker ett par skivor som får puttra under lock en stund och serveras sedan till pärer tillsammans med stekt lök i gräddig sky. Låtsas att det är biff med lök! Resterande skivor brynes redan idag men får vila till i morr'n då de ska användas till, typ sjömansbiff.
Publicerat November 7, 201411 yr Lite för mycket älggryta för min smak. Haha! Det ju kan bli rengryta mellan varven också.
Publicerat November 7, 201411 yr Varför tror du att hon svälter utan dig? Med tanke på vad Lecha skrev till mig utanför forumet via pm ist. Hon har varit hemma hos sina föräldrar förra helgen o nu måste hon hålla igen i någon månad el. så för att komma i form till bikinisäsongen.
Publicerat November 7, 201411 yr Med tanke på vad Lecha skrev till mig utanför forumet via pm ist. Hon har varit hemma hos sina föräldrar förra helgen o nu måste hon hålla igen i någon månad el. så för att komma i form till bikinisäsongen. Det är bra Jonsson, man SKA dela med sig. Bikinisäsong? Jag är som gäddan- trivs bäst i vassen
Publicerat November 7, 201411 yr Det är bra Jonsson, man SKA dela med sig. Bikinisäsong? Jag är som gäddan- trivs bäst i vassen Ja visst ska man göra det! Haha!
Publicerat November 7, 201411 yr Jag är född i vattumannens tecken, men håller mig gärna utanför vatten så länge det inte handlar om en dusch.. Kan på det sättet strunta i bikinin.
Publicerat November 7, 201411 yr Jag är född i vattumannens tecken, men håller mig gärna utanför vatten så länge det inte handlar om en dusch.. Kan på det sättet strunta i bikinin. Även jag är vattuman. Var som en fisk som barn, nu är det mer ....." Trivs bäst på land(et)"...
Publicerat November 7, 201411 yr Det var samma här. Var mest under vattnet.. var som ett russin när man gick upp. Bodde dessutom 25 m från ett tjärn där det var långgrunt... Och badade man inte så smög man efter gäddorna i vassen och försökte ta dom med händerna.. Syrran var en fena på det!
Publicerat November 7, 201411 yr Det var samma här. Var mest under vattnet.. var som ett russin när man gick upp. Bodde dessutom 25 m från ett tjärn där det var långgrunt... Och badade man inte så smög man efter gäddorna i vassen och försökte ta dom med händerna.. Syrran var en fena på det! Vad hände utmed vägen? Från vattenräka till landkrabba. Eller är så enkelt att åldern tagit sitt förnuft till fånga?? Fossiler hittar man på land.
Publicerat November 7, 201411 yr Mja... Flyttade hemifrån och då blev det längre till vattnet... sen kom det barn och med dom lite missklädsamma extrakilon... Sen blev vattnet mycket kallare, typ...
Publicerat November 7, 201411 yr Själv har jag inte badat i sjö eller hav på ..........låt mig tänka...........4 år. Helt klart har vattnet blivit kallare, även om miljöforskarna hävdar motsatsen. Varför får jag en bild av mig själv på Tylösands spa med en simring runt midjan. Samtidigt som jag gnäller på allt oväsen runt i kring??