Publicerat Mars 5, 201610 yr Blir pulled pork idag. Har två små stekar i ugnen som har gottat sig i allsköns marinad sen i torsdags kväll. Har inte kommit på vad jag ska till den än... Gott att äta som den är med en sallad och ett gott bröd till...
Publicerat Mars 6, 201610 yr Bjöd kära vänner på Bookmakertoast med älgfilé igår, riktigt jävla gott. Vi käkade sötpotatispommes med tryffelmajo till det. Modus Hoperandi glasen. Klockrent!
Publicerat Mars 6, 201610 yr Bjud ett par grannar på pulled pork igår. Premiär för dom. Själv åt jag rester. Och det finns ändå massor kvar! Blir att frysa in för framtida måltider.
Publicerat Mars 6, 201610 yr Fixade till en plommonspäckad fläskkarre med potatis och sås... [emoji39][emoji39][emoji39] Jävlar vad det passar så här på 'vintern' [emoji6][emoji106]
Publicerat Mars 7, 201610 yr Blev en ostpaj på blandat som fanns i kylen. Vanlig osttyllning på en halvtrist ost och pluppade i feta, kokta rödbetor, grön sparris, rödlök, cocktailtomater. Blev helt OK, toppat med knaprig bacon, men bacon räddar och förgyller mycket. Köpte bacon som kallades amerikansk kryddig bacon. Den var riktigt trevlig.
Publicerat Mars 8, 201610 yr En rätt klassisk köttsoppa på älg. Var inte du magsjuk nyss ;-)Skickat från min iPhone med Tapatalk
Publicerat Mars 8, 201610 yr Var inte du magsjuk nyss ;-) Skickat från min iPhone med Tapatalk Mår fortfarande lite skumt men det är väl ingen anledning att inte göra riktig mat [emoji6]
Publicerat Mars 11, 201610 yr Grillning med STOR sallad inrockad med ZZ - Top ACDC och Mark Knoffler i Mikes nya högtalare. Sweet. Och kall Corona förstås ;-)
Publicerat Mars 11, 201610 yr Grillning med STOR sallad inrockad med ZZ - Top ACDC och Mark Knoffler i Mikes nya högtalare. Sweet. Och kall Corona förstås ;-) Är det det som går under epitetet "The Mike Experience"?
Publicerat Mars 11, 201610 yr Författare Dinerade på lokal denna afton, en riktigt trevlig skaldjursbuffé... Hummersoppa, blåmusslor, ostron, räkor, havskräftor och krabba + en del tillbehör!
Publicerat Mars 12, 201610 yr Pulled pork med tillbehör Gillar tallriken! Ser du har en annan blå variant i bakgrunden också. Sen antar att maten smakade bra också. Ser gott ut iaf.
Publicerat Mars 12, 201610 yr Jag har precis lyft upp och tänt upp weber,n på altanen[emoji7] Det blir grillad korv med pommes om en stund[emoji481] [emoji489] Skickat från min E6553 via Tapatalk
Publicerat Mars 12, 201610 yr Gillar tallriken! Ser du har en annan blå variant i bakgrunden också. Sen antar att maten smakade bra också. Ser gott ut iaf. Vi har lite olika färger på tallrikarna. Udda köpta lite här och där på loppisar. Ingen som gråter om en går i golvet och fina att titta på. Maten smakade bra den med [emoji6]
Publicerat Mars 12, 201610 yr Vi har lite olika färger på tallrikarna. Udda köpta lite här och där på loppisar. Ingen som gråter om en går i golvet och fina att titta på. Maten smakade bra den med [emoji6] Så gör jag medvinglas. Blir köksglas av dom.
Publicerat Mars 13, 201610 yr Författare Eldningssäsongen närmar sig sitt slut, det gäller verkligen att passa på nu att äta långkok... Dillkött idag!