Publicerat Mars 17, 201610 yr Innan jag läste texten undrade jag vad du hade till vaniljsåsen... sergott ut iaf. Mycket sås ska det vara! /J
Publicerat Mars 17, 201610 yr Mycket sås ska det vara! /J Så rätt! Men inte kombon vaniljsås och kroppkakor, kanske...
Publicerat Mars 18, 201610 yr Ikväll är jag gräsänkling så då blir det en pizza. Finns fan inget tråkigare än att laga mat till bara sig själv /J
Publicerat Mars 18, 201610 yr En storfavorit: kroppkakor med vit sås och lingonsylt /J Mmmmmmm [emoji7] Kladdat från padda med hjälp av tappadtolk.
Publicerat Mars 18, 201610 yr Blev sjukt sugen på riktig fläskkotlett så jag travade till den lokala köttbutiken och köpte 3cm fläskotletter med svål och ben. Smälte svälen och friterade den i bitar som tillbehör. Stekte kotletterna i smältfettet och färsk salvia och vitpeppar. Ugnspotatis och vitlökssmör med rostad vitlök till. En syrlig gurksallad därtill och trivsamt rött.
Publicerat Mars 18, 201610 yr Blev dovstek ikväll. Från en kalv skjuten hos Kkjon. Fantastisk fint kött, lillkillen på 16 månader åt mer en vad han brukar göra när det är pannkaka [emoji1]
Publicerat Mars 18, 201610 yr Ikväll är jag gräsänkling så då blir det en pizza. Finns fan inget tråkigare än att laga mat till bara sig själv /J Tur att du inte är singel, då...
Publicerat Mars 18, 201610 yr Författare Detta är en populär post. Stekt hästkorv med stekt potatis, bostongurka och Johnnys senap.
Publicerat Mars 19, 201610 yr Friterade kycklingvingar med tillbehör om jag nu inte hinner äta upp alla meddans jag friterar dom [emoji74] Det k*****r i munnen....
Publicerat Mars 19, 201610 yr Författare Stekt abborre, gudomligt potatismos och dillmajjo... Ja, lite råkost också!
Publicerat Mars 19, 201610 yr Rester från lokala-PRO föreningens påskbord. Nedsköljes med Grythyttans Bohemian Lager och Aalborgs juleakvavit från 2014 [emoji106]
Publicerat Mars 20, 201610 yr Stekt hästkorv med stekt potatis, bostongurka och Johnnys senap.Hittade du en lösning på massproduktion?
Publicerat Mars 20, 201610 yr Författare Hittade du en lösning på massproduktion? Japp... http://www.jaktsidan.se/ipb/topic/53247-legotillverkning-av-korv/
Publicerat Mars 20, 201610 yr Fick ju till att använda grillen i finvädret[emoji41] Grillade förresten lite till lunch oxå [emoji12][emoji79] Hur var det dom sa? Grillat är godast... [emoji108][emoji106]
Publicerat Mars 21, 201610 yr Stekt lax med kokt potatis och grönsaker. Smör fick smälta ner över härligheten som sås. Lite rester från gårdagens kok av rabarbersoppa till efterrätt.
Publicerat Mars 22, 201610 yr Köttfärssås med bacon och dovhjort. Serverades med en fräsch sallad och nya Jaktmagasinet Big Game till (igår). Skickat från min E6553 via Tapatalk
Publicerat Mars 22, 201610 yr Älgbullar med pressad potatis, lingonsylt och brunsås. En kall pilsner till det.
Publicerat Mars 22, 201610 yr Detta är en populär post. Idag var en sån dag som började med ett öppnat paket wienerkorv och slutade med nån texmexkorvgryta med ris... Att det skulle bli det visste inte ens jag när jag började [emoji74] ibland får man följa infallen [emoji6]