Publicerat Februari 22, 20179 yr Vattnet blev grönt med skalet på och skalade gav rosalila vatten... Det lila färgade av sig på huden Det blev mos när det kokat klart. Och snaling till...
Publicerat Februari 23, 20179 yr Gjorde en soppa på potatis, jordärtskocka, purjo och schalottenlök som mixades med lite grädde och mjölk. Serverades med krutonger gjorda med en god rapsolja ringlad över samt knaperstekt bacon. Kn***ade i munnen må jag säga
Publicerat Februari 25, 20179 yr Hade en portion anka med 5pepparsås i frysen. Gjorde lite strips till. Glass och kaffe på maten.
Publicerat Februari 26, 20179 yr Författare Lite av nostalgimat idag... Rimmad oxbringa och rotmos! Säkert 30 år sedan jag åt det senast... Gud bevare vedspisen, den torra veden och långkoken!
Publicerat Februari 26, 20179 yr Detta är en populär post. Stekt fläsk, kokt välsaltad king edward, rivna morötter, löksås.
Publicerat Februari 26, 20179 yr Detta är en populär post. 26 minutes ago sidelock sa: Stekt fläsk, kokt välsaltad king edward, rivna morötter, löksås. Fläsk med löksås är kärlek av sann natur Det måste ligga på topp 3 av all värdens mat.
Publicerat Februari 26, 20179 yr 3 hours ago Edsvalla sa: Fläsk med löksås är kärlek av sann natur Det måste ligga på topp 3 av all värdens mat. Stekt fläsk oavsett tillbehör, vill jag till och med påstå!
Publicerat Februari 26, 20179 yr 9 minutes ago shamani sa: Bidde Jonssonmat.. Gottegris men gott är det!
Publicerat Februari 27, 20179 yr Nyss hemkommen efter en lång dag på kontoret. Fick bli en tallrik fil med flingor toppat med lite russin...
Publicerat Februari 28, 20179 yr Idag blir det kycklinginnerfile. Har inte bestämt vad jag ska göra med den eller vad jag ska ha till den än...
Publicerat Februari 28, 20179 yr Vart sitter innerfile'n på ett fågelskrälle ? Är det mycket mat på den ?
Publicerat Februari 28, 20179 yr I dag om en timme blir det raggmunk och fläsk på Truck Stopp i Örebro. Som vanligt
Publicerat Februari 28, 20179 yr Kall stekt kyckling filé skivad på havreknäcke och ett glas årets chateau du muu.
Publicerat Februari 28, 20179 yr 10 hours ago Dansken sa: Vart sitter innerfile'n på ett fågelskrälle ? Är det mycket mat på den ? Inte en susning om var - köper dom påsar. Inte mycket mat i en bit så man får äta desto fler...
Publicerat Februari 28, 20179 yr Det blev ingen kyckling idag. Åkte till dotter och åt tacos och hembakta semlor...