Publicerat Mars 19, 20179 yr Kött å grönsaker Gris sida som har gått i sous vide med diverse asiatiska "kryddor" i 20 timmar sen yta i ugnen.. Kimchi som tillbehör!
Publicerat Mars 19, 20179 yr Blev en favorit idag. I glaset är det äppelsaft med en mjuk ton av kanel..
Publicerat Mars 20, 20179 yr 19 hours ago hobbe sa: Kött å grönsaker Gris sida som har gått i sous vide med diverse asiatiska "kryddor" i 20 timmar sen yta i ugnen.. Kimchi som tillbehör! Ser förbannat gott ut! Får kanske göra slag i saken och själv köpa en sous vide!
Publicerat Mars 21, 20179 yr Tagliatelle med en gräddig sås innehållande alaska pollock, kräftstjärtar, purjolök, broccoli, chilisås, tomatpuré, cayennepeppar, vitpeppar, salt... Och 2,5 dl grädde...
Publicerat Mars 21, 20179 yr Färdigpanerad snitzel från Lidl med Felix pulvermos + sallad. Godare än det låter.
Publicerat Mars 21, 20179 yr 25 minutes ago Krågejägarn sa: Korv med mos. Enkelt och gott nu blev jag sugen på tunnbrörulle med lök
Publicerat Mars 21, 20179 yr 1 hour ago killer_mouse sa: nu blev jag sugen på tunnbrörulle med lök Hur tänkte du då?
Publicerat Mars 21, 20179 yr 1 hour ago killer_mouse sa: nu blev jag sugen på tunnbrörulle med lök Snyggt snittat! Ser gott ut!
Publicerat Mars 22, 20179 yr 1 hour ago shamani sa: Hur tänkte du då? korv mos rå lök lite ketchup som rullas in i ett tortillabröd/tunnbröd mumsigt värre med mycket mjölk
Publicerat Mars 22, 20179 yr 6 hours ago killer_mouse sa: korv mos rå lök lite ketchup som rullas in i ett tortillabröd/tunnbröd mumsigt värre med mycket mjölk Lät gott! Får kanske testa det på resterna
Publicerat Mars 22, 20179 yr 8 hours ago killer_mouse sa: korv mos rå lök lite ketchup som rullas in i ett tortillabröd/tunnbröd mumsigt värre med mycket mjölk Jag blev lite undrande över tunnbröd och lök. Men med lite körv och gött mos så blir det ju genast en annan grej. Blir väl slabbigt med mycket mjölk...
Publicerat Mars 22, 20179 yr Jodå, för hundratre år sedan eller så i Strömstad. Gott. Kanske borde återuppleva det i helgen... Fast här hemma då.
Publicerat Mars 22, 20179 yr 6 hours ago killer_mouse sa: seriöst aldrig ätit tunnbrödrulle ?? Gott! Det gör vi med löjrom el. renkött! Bägge lika goda.
Publicerat Mars 23, 20179 yr Tunnbrödrulle med hemgjort mos och bullens varmkorv. Synd att använda uttrycket "rulle" däremot... Bidde inte som det var tänkt, men med hjälp av kniv och gaffel så blev det hanterbart... gott iaf.
Publicerat Mars 24, 20179 yr 3 hours ago qvarnhill sa: Idag blidde det raggmunk med fläsk och kröser! Så jäääkla gott!