Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Dagens rätt

Featured Replies

• Svar 9,7k
  • Visningar 1,3m
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Islänningen
    Islänningen

Putin's middag i veckan....

• Ikväll blev det bränd vildsvinsfilè med hemmagjord potatissallad.

• OK, inte dagens, dagens men väl förberedelse för onsdagens dagens då trettio man, passkyttar/hundförare, ska utfodras på en sörmländsk drevjakt. Preppar 8 mufflonbogar idag, i morr'n blir det en musti

Posted Images

Publicerat

Samma korrumperade handlar släkte oavsett var i landet de finns och ockrar 😈

Publicerat
3 minutes ago tecno sa:

Samma korrumperade handlar släkte oavsett var i landet de finns och ockrar 😈

Ja, det är väl stor risk. Tur att man har typ 70 kg älgkött i frysen efter det att man har varit med på all jakt under hösten. Då vet man vad det är för kött man äter. 12+13 i tilldelning så det bör ju blir några kg av dom.:thumbsup:

Publicerat

Tror alla kedjor har fuskat men en del har blivit påkomna så nu vågar ingen , min jaktkompis född -48 handlar bara röda lappar på Lidl  men så är han erkänt snål åxå 😎

Och deras tonic smakar skit 

så här ska ett GT staket se ut 😜

6B4DD9DE-8AD3-413E-B074-E3B29E5DE2B3.jpeg

Publicerat
8 hours ago lsjonsson sa:

Attans också. Du hade tyvärr rätt men det är inte ICA i Norrbotten utan i FJOLLTRÄSK. Det är en jäkla skillnad!

Men den var alltid mör och god färsen😜

Publicerat
10 hours ago Dansken sa:

Var det inte på ICA MAXI dom packade- och märkte om köttfärs som passerat bäst före datumet på natten?

Eller är jag förvirrad här också?

Fullständigt 🤣 Fake News ✌️😎✌️

Publicerat
1 hour ago culot sa:

Tror alla kedjor har fuskat men en del har blivit påkomna så nu vågar ingen , min jaktkompis född -48 handlar bara röda lappar på Lidl  men så är han erkänt snål åxå 😎

Och deras tonic smakar skit 

så här ska ett GT staket se ut 😜

6B4DD9DE-8AD3-413E-B074-E3B29E5DE2B3.jpeg

Kan nästan tro att han är infödd smålänning.:whistling: Jag är inte infödd smålänning och därför är jag inte så förbaskat snål som en infödd.:lol:

Publicerat
1 hour ago culot sa:

Men den var alltid mör och god färsen😜

Kan tro det!

Publicerat

Har ni slutat vara experter nu?? Det va ju kul läsning...  

Sitter själv inne med info som skulle få er att aldrig gå in på Ica igen!!! 😉😉 handla på så blir det mer kvar till mej på Lidl 😎😎😎

Publicerat
1 hour ago Ken1 sa:

Sitter själv inne med info som skulle få er att aldrig gå in på Ica igen!!! 😉😉 handla på så blir det mer kvar till mej på Lidl 😎😎😎

Vet du något om COOP då som är fruns favorit och jag undeviker den i den längsta?:whistling::P:lol:

Du kan ju skriva pm till mig om ica om du vill eller släpp bomben på forumet.

Publicerat
2 hours ago Ken1 sa:

Är nog så på mer eller mindre alla affärer om man får rätt på vad som händer.

Publicerat

Inte så mycket om butikshanteringen men innan 😱😱

Har familj som jobbat på Ica och några kompisar som kör kylbilar till både Lidl och Ica 

Publicerat
5 hours ago, Ken1 said:

Berätta gärna. Jag har absolut noll preferens eller känsla kring vilken butik jag handlar på. Är bara positiv till info som kan hjälpa mig välja den bästa, eller iaf den minst sämsta, butiken/kedjan.

Publicerat
På 2021-07-21 at 18:41 Dansken sa:

Jag njuter en G&T efter maten.

Med Schweppes tonic- från LIDL 😉

Ja är det schweppes är allt galant, min snåle släkting köper deras eget märke och så även Willys dito,  men det är väl härligt att några russin finns på Lidl 😁

Publicerat

Har Lidl slutat fula sig mot personalen ? Dom hade väl knappt personal toa ? 

Publicerat

Släpper staten monopolet så ska skatten tas nån annanstans. Tycker bolaget gör ett bra jobb faktiskt.

Dock håller jag med dig om att von Lidl har spottat upp sig väl, känns nästan lite kontinentalt att handla där.

Publicerat

Personligen älskar jag Lidl. Dom har saltgurka, folköl, smör och kött, och till ett billigt pris. Vad mer kan man önska sig? 

Publicerat
16 minutes ago MKJ sa:

Släpper staten monopolet så ska skatten tas nån annanstans. Tycker bolaget gör ett bra jobb faktiskt.

Jag säger inte skatten ska bort. Jag säger bara att vuxet folk som får rösta och betala skat också ska vara betrodda att köpa en flaska vin eller ett par starköl där dom köper sina matvaror.

Publicerat
13 hours ago Dansken sa:

I dag vart det entrecôte, potatis och bearnaisse.

Alla ingredienser utom rödvinet inhandlade hos von LIDL.

Men det borde ändras snart: det kan inte sitta ett gäng rynkiga folkpartister och omyndigförklara Svensken när resten av EU's borgare kan köpa vin hos LIDL.

Vi skulle ju just VARA MED OCH PÅVERKA

20210723_174542.jpg

Den ser seg ut 😎

Publicerat
12 hours ago Dansken sa:

Jag säger inte skatten ska bort. Jag säger bara att vuxet folk som får rösta och betala skat också ska vara betrodda att köpa en flaska vin eller ett par starköl där dom köper sina matvaror.

Ingen skulle ha det sortiment bolaget har om monopolet släppte helt , men visst jag är för att dom borde få ha ett litet begränsat utbud,  tyvärr såg vi nog mest trista billiga viner i de ” billiga ” butikerna … 

Publicerat

Det är lattjo att man får häcklas om kalibrar , vikt, singel liv, patroner , politik mm 

men jävlar om man häcklas var pensionärerna köper  sin kattmat då blir det ett jävla liv

😎 

Publicerat
56 minutes ago, culot said:

Det är lattjo att man får häcklas om kalibrar , vikt, singel liv, patroner , politik mm 

men jävlar om man häcklas var pensionärerna köper  sin kattmat då blir det ett jävla liv

😎

Ja det är väl klart, kommer du med en massa grundlöst svammel så måste det ju rättas !