Publicerat Juli 21, 20214 yr 1 minute ago tecno sa: https://www.svd.se/ica-fuskar-med-datummarkning-pa-kottfars Attans också. Du hade tyvärr rätt men det är inte ICA i Norrbotten utan i FJOLLTRÄSK. Det är en jäkla skillnad!
Publicerat Juli 21, 20214 yr Samma korrumperade handlar släkte oavsett var i landet de finns och ockrar 😈
Publicerat Juli 21, 20214 yr 3 minutes ago tecno sa: Samma korrumperade handlar släkte oavsett var i landet de finns och ockrar 😈 Ja, det är väl stor risk. Tur att man har typ 70 kg älgkött i frysen efter det att man har varit med på all jakt under hösten. Då vet man vad det är för kött man äter. 12+13 i tilldelning så det bör ju blir några kg av dom.
Publicerat Juli 21, 20214 yr Ugnsstekt lax fångad i Kalix älv, potatis, Abbas laxsås https://www.abba.se/products/citron-dillsas-for-ugnsbakad-lax/ och mjölk.
Publicerat Juli 21, 20214 yr Tror alla kedjor har fuskat men en del har blivit påkomna så nu vågar ingen , min jaktkompis född -48 handlar bara röda lappar på Lidl men så är han erkänt snål åxå 😎 Och deras tonic smakar skit så här ska ett GT staket se ut 😜
Publicerat Juli 21, 20214 yr 8 hours ago lsjonsson sa: Attans också. Du hade tyvärr rätt men det är inte ICA i Norrbotten utan i FJOLLTRÄSK. Det är en jäkla skillnad! Men den var alltid mör och god färsen😜
Publicerat Juli 21, 20214 yr 10 hours ago Dansken sa: Var det inte på ICA MAXI dom packade- och märkte om köttfärs som passerat bäst före datumet på natten? Eller är jag förvirrad här också? Fullständigt 🤣 Fake News ✌️😎✌️
Publicerat Juli 21, 20214 yr 1 hour ago culot sa: Tror alla kedjor har fuskat men en del har blivit påkomna så nu vågar ingen , min jaktkompis född -48 handlar bara röda lappar på Lidl men så är han erkänt snål åxå 😎 Och deras tonic smakar skit så här ska ett GT staket se ut 😜 Kan nästan tro att han är infödd smålänning. Jag är inte infödd smålänning och därför är jag inte så förbaskat snål som en infödd.
Publicerat Juli 21, 20214 yr 1 hour ago culot sa: Men den var alltid mör och god färsen😜 Kan tro det!
Publicerat Juli 21, 20214 yr Detta är en populär post. Jag njuter en G&T efter maten. Med Schweppes tonic- från LIDL 😉
Publicerat Juli 22, 20214 yr Har ni slutat vara experter nu?? Det va ju kul läsning... Sitter själv inne med info som skulle få er att aldrig gå in på Ica igen!!! 😉😉 handla på så blir det mer kvar till mej på Lidl 😎😎😎
Publicerat Juli 22, 20214 yr 1 hour ago Ken1 sa: Har ni slutat vara experter nu?? Det va ju kul läsning... Sitter själv inne med info som skulle få er att aldrig gå in på Ica igen!!! 😉😉 handla på så blir det mer kvar till mej på Lidl 😎😎😎 Vet du något om COOP då som är fruns favorit och jag undeviker den i den längsta? Du kan ju skriva pm till mig om ica om du vill eller släpp bomben på forumet.
Publicerat Juli 22, 20214 yr 2 hours ago Ken1 sa: Har ni slutat vara experter nu?? Det va ju kul läsning... Sitter själv inne med info som skulle få er att aldrig gå in på Ica igen!!! 😉😉 handla på så blir det mer kvar till mej på Lidl 😎😎😎 Är nog så på mer eller mindre alla affärer om man får rätt på vad som händer.
Publicerat Juli 22, 20214 yr Inte så mycket om butikshanteringen men innan 😱😱 Har familj som jobbat på Ica och några kompisar som kör kylbilar till både Lidl och Ica
Publicerat Juli 22, 20214 yr 5 hours ago, Ken1 said: Har ni slutat vara experter nu?? Det va ju kul läsning... Sitter själv inne med info som skulle få er att aldrig gå in på Ica igen!!! 😉😉 handla på så blir det mer kvar till mej på Lidl 😎😎😎 Berätta gärna. Jag har absolut noll preferens eller känsla kring vilken butik jag handlar på. Är bara positiv till info som kan hjälpa mig välja den bästa, eller iaf den minst sämsta, butiken/kedjan.
Publicerat Juli 23, 20214 yr På 2021-07-21 at 18:41 Dansken sa: Jag njuter en G&T efter maten. Med Schweppes tonic- från LIDL 😉 Ja är det schweppes är allt galant, min snåle släkting köper deras eget märke och så även Willys dito, men det är väl härligt att några russin finns på Lidl 😁
Publicerat Juli 23, 20214 yr Har Lidl slutat fula sig mot personalen ? Dom hade väl knappt personal toa ?
Publicerat Juli 23, 20214 yr Detta är en populär post. I dag vart det entrecôte, potatis och bearnaisse. Alla ingredienser utom rödvinet inhandlade hos von LIDL. Men det borde ändras snart: det kan inte sitta ett gäng rynkiga folkpartister och omyndigförklara Svensken när resten av EU's borgare kan köpa vin hos LIDL. Vi skulle ju just VARA MED OCH PÅVERKA
Publicerat Juli 23, 20214 yr Släpper staten monopolet så ska skatten tas nån annanstans. Tycker bolaget gör ett bra jobb faktiskt. Dock håller jag med dig om att von Lidl har spottat upp sig väl, känns nästan lite kontinentalt att handla där.
Publicerat Juli 23, 20214 yr Personligen älskar jag Lidl. Dom har saltgurka, folköl, smör och kött, och till ett billigt pris. Vad mer kan man önska sig?
Publicerat Juli 23, 20214 yr 16 minutes ago MKJ sa: Släpper staten monopolet så ska skatten tas nån annanstans. Tycker bolaget gör ett bra jobb faktiskt. Jag säger inte skatten ska bort. Jag säger bara att vuxet folk som får rösta och betala skat också ska vara betrodda att köpa en flaska vin eller ett par starköl där dom köper sina matvaror.
Publicerat Juli 24, 20214 yr 13 hours ago Dansken sa: I dag vart det entrecôte, potatis och bearnaisse. Alla ingredienser utom rödvinet inhandlade hos von LIDL. Men det borde ändras snart: det kan inte sitta ett gäng rynkiga folkpartister och omyndigförklara Svensken när resten av EU's borgare kan köpa vin hos LIDL. Vi skulle ju just VARA MED OCH PÅVERKA Den ser seg ut 😎
Publicerat Juli 24, 20214 yr 12 hours ago Dansken sa: Jag säger inte skatten ska bort. Jag säger bara att vuxet folk som får rösta och betala skat också ska vara betrodda att köpa en flaska vin eller ett par starköl där dom köper sina matvaror. Ingen skulle ha det sortiment bolaget har om monopolet släppte helt , men visst jag är för att dom borde få ha ett litet begränsat utbud, tyvärr såg vi nog mest trista billiga viner i de ” billiga ” butikerna …
Publicerat Juli 24, 20214 yr Det är lattjo att man får häcklas om kalibrar , vikt, singel liv, patroner , politik mm men jävlar om man häcklas var pensionärerna köper sin kattmat då blir det ett jävla liv 😎
Publicerat Juli 24, 20214 yr 56 minutes ago, culot said: Det är lattjo att man får häcklas om kalibrar , vikt, singel liv, patroner , politik mm men jävlar om man häcklas var pensionärerna köper sin kattmat då blir det ett jävla liv 😎 Ja det är väl klart, kommer du med en massa grundlöst svammel så måste det ju rättas !