Publicerat September 19, 20214 yr Detta är en populär post. Kör keto nu och detta är nya favoriten för att få i sig nyttigt fett. Supergoda dessutom
Publicerat September 19, 20214 yr Råbocksgryta med bacon och champinjoner, ris, lingonsylt och smörgåsgurka till.
Publicerat September 19, 20214 yr 1 hour ago, Dansken said: Hämtpizza: thai take- out restaurangen är stängd på söndagar Skönt att ni har ett alternativ. Hoppas allt går enligt plan.
Publicerat September 21, 20214 yr 25 minutes ago PAS sa: Moonfood. /P Passande med tanke på att det är Moon Festival i Kina idag Vi ska äta moon cake ikväll (jag ska bara ta en liten bit).
Publicerat September 21, 20214 yr 4 hours ago exabit sa: Passande med tanke på att det är Moon Festival i Kina idag Vi ska äta moon cake ikväll (jag ska bara ta en liten bit). Var tvungen å googla. Har ej provat men blev väldigt sugen på en bit . /P
Publicerat September 25, 20214 yr Lite smaskens till eftermiddags fikat, hemmagravat givetvis på mitt sätt
Publicerat September 25, 20214 yr 46 minutes ago karelsk blandning sa: Suovas i pitabröd, hade nog vart ännu bättre som skav och mos. ...och med lingonsylt till då?
Publicerat September 25, 20214 yr 1 hour ago lsjonsson sa: ...och med lingonsylt till då? Om man vill så blir det bra.
Publicerat September 25, 20214 yr Just now karelsk blandning sa: Om man vill så blir det bra. Jag tänkte väl det!
Publicerat September 26, 20214 yr 14 hours ago, lsjonsson said: ...och med lingonsylt till då? Du menar väl rårörda lingon
Publicerat September 26, 20214 yr 9 hours ago tecno sa: Du menar väl rårörda lingon Jepp! Det står lingonsylt på burkar här uppe även om dom är rårörda.
Publicerat September 26, 20214 yr 1 hour ago, lsjonsson said: Jepp! Det står lingonsylt på burkar här uppe även om dom är rårörda. Så bra då, nån jävla ordning ska det vara!
Publicerat September 26, 20214 yr 1 hour ago tecno sa: Så bra då, nån jävla ordning ska det vara! Oh yes! Givetvis ska lingonsylten vara av egenplockade lingon!
Publicerat September 26, 20214 yr 6 minutes ago, lsjonsson said: Oh yes! Givetvis ska lingonsylten vara av egenplockade lingon! Nu är du där igen SYLT = kokt sockerblask
Publicerat September 26, 20214 yr 1 minute ago tecno sa: Nu är du där igen SYLT = kokt sockerblask Sorry! Jag ska försöka skärpa mig nu!
Publicerat September 26, 20214 yr Just now, lsjonsson said: Sorry! Jag ska försöka skärpa mig nu! Ja se till nu att det blir ordning på det Stefan.