Publicerat Juli 24, 20214 yr 7 hours ago tecno sa: Ja det är väl klart, kommer du med en massa grundlöst svammel så måste det ju rättas ! Du har redan börjar fira lördag hör jag 😎
Publicerat Juli 24, 20214 yr 7 hours ago tecno sa: Ja det är väl klart, kommer du med en massa grundlöst svammel så måste det ju rättas ! Har faktiskt satt min fot på Lidl vendelsö när det öppnade och Galne Gunnar känslan jag fick då har inte gett sig.
Publicerat Juli 24, 20214 yr Hoppsan hoppsan, trampade tydligen på en öm tå, hade jag lagt ner hela vikten .....
Publicerat Juli 24, 20214 yr 2 hours ago tecno sa: Hoppsan hoppsan, trampade tydligen på en öm tå, hade jag lagt ner hela vikten ..... Jadu Lidl tån var nog fan den ömmaste jag trampat på nånsin, men personalen kanske har fått skithus numera då e väl allting topp ….
Publicerat Juli 25, 20214 yr 15 hours ago culot sa: Du har redan börjar fira lördag hör jag 😎 Även om jag inte syns i debatten är jag på din sida culot. Det är med Lidel som med Biltema. Om man handlar där måste det vara med omdöme. Allt är inte guld som glimmar.
Publicerat Juli 26, 20214 yr Detta är en populär post. Det äkta HELnakne kocken steker flundror och egenfångad potatis Efter han lekt arga snickaren hela dagen …. Btw: dessa flundror är resulatet av 300 m garn så det var tur frugan åkt till Norrland för det hade inte räckt till två
Publicerat Augusti 7, 20214 yr Blev la typ nån nudelsallad med kalkon (från egen uppfödning) på två sätt. Egentligen rester från igår som fick nytt liv som kall sallad. Smakade fågel idag med 🤷♂️
Publicerat Augusti 10, 20214 yr Ugnsstekt lax fångad i Kalix älv, Abbas Citron- & dillsås, egenodlad färskpotatis o mjölk.
Publicerat Augusti 13, 20214 yr Köpespizza från Buffone Pizzeria, Kalix. Jag Kebab- o frun Hawaiipizza o öl!
Publicerat Augusti 13, 20214 yr 1 hour ago, lsjonsson said: Köpespizza från Buffone Pizzeria, Kalix. Jag Kebab- o frun Hawaiipizza o öl! Va nu då, ingen egenodlad mjölk??
Publicerat Augusti 13, 20214 yr 1 hour ago tecno sa: Va nu då, ingen egenodlad mjölk?? Nej, inte idag! Någon gång måste man få slå till med stort som en öl.
Publicerat Augusti 16, 20214 yr Detta är en populär post. Vissa saker går inte att slå. Jag hade vågat bjuda både kungar och matskribenter, inte ens Gordon Ramsay hade haft något att tillägga förutom samma som jag har just nu och det är ett fånigt flin över hela nyllet. Kokt potatis mosad med smör och gräslök på en bädd av rökt harr. Med lite citronsaft på och sedan virad till en rejäl klämma. Bättre än så blir det inte.
Publicerat Augusti 17, 20214 yr Detta är en populär post. Minsta motståndets lag, då Citygross hade kompis-pris på räkmacka. /P
Publicerat Augusti 17, 20214 yr 7 minutes ago PAS sa: Minsta motståndets lag, då Citygross hade kompis-pris på räkmacka. /P Den där räkmackan såg riktigt god ut med en kall öl.
Publicerat Augusti 17, 20214 yr Drog en repris från igår. Harren var slut men det låg en abborre och skräpade i kylen. Den slank ned den också.
Publicerat Augusti 22, 20214 yr Säsongens kanske fetaste macka på G. Kantarell å KarlJohan kräva mycke smör + lite grädde. Brynte brödet med för säkerhets skull. Ack så gott. /P
Publicerat Augusti 29, 20214 yr Cheesburgare + pommes = gott gotti gott gott och en stor kopp svart 😉
Publicerat Augusti 31, 20214 yr Jonsson´s älgfärsbiffar till middag och resten har jag till älgjakten stället för grillad korv. Har gjort köttfärsbiffar på ca 3 kg älgfärs som jag ska ha till älgjakten. Stekning pågår för fullt och goda blev dom efter provsmakning. Jonsson less på grillad korv. Styckefrysning pågår i förrådsfrysen.
Publicerat Augusti 31, 20214 yr 1 hour ago, lsjonsson said: Jonsson´s älgfärsbiffar till middag och resten har jag till älgjakten stället för grillad korv. Har gjort köttfärsbiffar på ca 3 kg älgfärs som jag ska ha till älgjakten. Stekning pågår för fullt och goda blev dom efter provsmakning. Jonsson less på grillad korv. Styckefrysning pågår i förrådsfrysen. Gottegris
Publicerat Augusti 31, 20214 yr 2 hours ago lsjonsson sa: Jonsson´s älgfärsbiffar till middag och resten har jag till älgjakten stället för grillad korv. Har gjort köttfärsbiffar på ca 3 kg älgfärs som jag ska ha till älgjakten. Stekning pågår för fullt och goda blev dom efter provsmakning. Jonsson less på grillad korv. Styckefrysning pågår i förrådsfrysen. Helt rätt å göra en rejäl laddning när man är igång. Ger skön frihet senare. /P