Publicerat Maj 6, 201115 yr Det blev pannkakor eller pangkakor. Ungarna blev glada i allafall Jag skulle vilja ha pannkakor, men får nog avstå ändå. Idag blev återigen korv med bröd (kokt - bokstavligen då jag lämnade köken en kort stund... ). Till kvällen blir det pepparbiff med pommes och något till, men har inte bestämt vad än...
Publicerat Maj 6, 201115 yr Risotton puttrar på spisen och skall ses till om ett ögonblick. På grillen, indirekt värme, ligger en rådjurssadel.
Publicerat Maj 6, 201115 yr Lammkorv med potatismos o rårivna morötter. Lingon , Bostongurka o senap därtill.
Publicerat Maj 6, 201115 yr 4kg blandfärs o 1kg pasta så nu behöver jag inte laga mat på ett par dagar Mvh.
Publicerat Maj 6, 201115 yr 4kg blandfärs o 1kg pasta så nu behöver jag inte laga mat på ett par dagar Mvh. Vad använder du för pasta? Riktig, med durumvete eller annat?
Publicerat Maj 7, 201115 yr Vad använder du för pasta? Riktig, med durumvete eller annat? Det var 2kg pasta o det är vanlig billig skit pasta Mvh.
Publicerat Maj 7, 201115 yr Det var 2kg pasta o det är vanlig billig skit pasta Mvh. Är det för att du behöver extra kolhydrater du äter "skitpasta"?
Publicerat Maj 7, 201115 yr Är det för att du behöver extra kolhydrater du äter "skitpasta"? Nä men när jag inte ska hålla formen så mycket så blandar jag alltid i lite pasta o då spelar det ingen roll va det är för pasta Mvh.
Publicerat Maj 7, 201115 yr Nä men när jag inte ska hålla formen så mycket så blandar jag alltid i lite pasta o då spelar det ingen roll va det är för pasta Mvh. Ok. Bukfylla, bara alltså. Själv hållar jag på att kokar laxsoppa... Blir den bara hälften så god som den jag gjorde sist så blir den jättegod. Fast denna gången har jag inget vin att hälla i soppan. Hoppas på det bästa ändå.
Publicerat Maj 8, 201115 yr Författare Vildsvinsytterfilé, pommes och aromsmör med vitlök och timjan.
Publicerat Maj 9, 201115 yr Första grillen med cola,potatisgratäng o fläskkarré Mmmmmmmm Tyckte att jag såg lite klen ut på fotot o det vill jag ju inte så här är ett till Mvh.
Publicerat Maj 9, 201115 yr McDånalds 1955-burgare och en mugg vatten! Mums! Va 1955´an något att ha eller? har varit sugen att testa men har fegat ur ett antal gånger.
Publicerat Maj 9, 201115 yr McDånalds 1955-burgare och en mugg vatten! Mums! Det bästa de haft någonsin^^ Dock inte bra.
Publicerat Maj 9, 201115 yr Hemlagad fish n' chips (torskrygg är mums!) i sängen med en pint Fullers ESB Perfekt när ungarna har somnat och man drar igång fritösen och tar fram frityrsmeten men vispade ihop innan och torskryggen man har gömt i kylen under dagen... hehe...
Publicerat Maj 9, 201115 yr Va 1955´an något att ha eller? har varit sugen att testa men har fegat ur ett antal gånger. Jag vart besviken på den, men smaken e som baken...
Publicerat Maj 10, 201115 yr Va 1955´an något att ha eller? har varit sugen att testa men har fegat ur ett antal gånger. Den bästa McD burgaren på länge, IMHO!
Publicerat Maj 10, 201115 yr lasange allá per morberg. Full av bakterier och skitigt hår? Jag kollade på en repris idag. Han gjorde bl a coleslaw och smakade av... coleslaw på en träslev, hela sleven in i munnen, sleven ner i maten och hämtade mer som langades in i munnen och sen slängde han sleven ner i kastrullen med mat... Fy fan, vad äcklig den karln är i köket! Hoppas du är fräschare i köket.