Publicerat September 19, 201213 yr Sitter o myser med en kyckling & curry baguette o kaffe sen blir det Ben & Jerrys caramel chew chew Mvh.
Publicerat September 22, 201213 yr Författare Vildsvinsstek marinerad med påskmust och vitlök, långsamt tillagad i ugnen, serverad med pommes och vitlökssmör.
Publicerat September 24, 201213 yr Författare Värmlandskôrv från ICA-Nära i Deje å mosade "jolappler"... Fan man gick nästan i barndom, så gott var det!
Publicerat September 24, 201213 yr Värmlandskôrv från ICA-Nära i Deje å mosade "jolappler"... Fan man gick nästan i barndom, så gott var det! Sedär jag, har du varit på värmlandsturé?
Publicerat September 24, 201213 yr Författare Sedär jag, har du varit på värmlandsturé? Jodå, vi hade lite släktträff för några veckor sedan så passade man på att skaffa lite värmlandsvaror
Publicerat Oktober 3, 201213 yr Idag blir det chili con carne. Inga bönor, men en hel massa kikärtor. Lammfärs var det som hamnade i handen när jag stack ner näven i frysen, så det fick det bli....
Publicerat Oktober 5, 201213 yr Författare Hemmagjord kebabtallrik med det som en sådan innehåller + kall öl. Mmmmmm!
Publicerat Oktober 5, 201213 yr Författare Välkommen, men du måste vara här på ca. 10 min! Shit... Lite knappt om tid! Hade annars passat fint, plockade en hink trattkantareller och trumpetsvamp idag som ska exporteras till Luleå.
Publicerat Oktober 5, 201213 yr Shit... Lite knappt om tid! Hade annars passat fint, plockade en hink trattkantareller och trumpetsvamp idag som ska exporteras till Luleå. Det var synd broder! Det hade ju varit ett bra byte. Middag mot trattis. Vad har du för pris på en hink trattisar?
Publicerat Oktober 5, 201213 yr Författare Det var synd broder! Det hade ju varit ett bra byte. Middag mot trattis. Vad har du för pris på en hink trattisar? En gammal valpköpare som genom åren varit särskilt mån om sin hund och som vid flera tillfällen skickat torkat renkött söder över får med stor glädje en hink gratis...
Publicerat Oktober 5, 201213 yr En gammal valpköpare som genom åren varit särskilt mån om sin hund och som vid flera tillfällen skickat torkat renkött söder över får med stor glädje en hink gratis... Ok! Det är ju en fin gest av dig i utbyte av torkat renkött. Du kan ju få torkat älgkött á 750:- kr/kg av mig i utbyte mot trattisar. Det bör ju bli minst 20 l/kg.
Publicerat Oktober 5, 201213 yr Idag blev det Köttgryta på nöthögrev som kokades ihop igår och har fått stått och mogna till sig över natten! Till det så fick det bli pressad potatis och en enkel sallad:-)
Publicerat Oktober 8, 201213 yr Ungstekt kyckling, ris currysås på 5 dl grädde och rivna morötter med rivna äpplen i.
Publicerat Oktober 8, 201213 yr Fredag- Gåsbröst med kantareller i rödvinssås med ris och sallad Lördag- kaningryta med höstprimörer, sås på creme fraiche och vitt vin Söndag- couscossallad, kyckling, ost, tomat, sockerärtor, mache-sallad, senapshonungsdressing /CHristian
Publicerat Oktober 12, 201213 yr Fjällröding, potatis, tunnbröd och smör som en norrbottning älskar att äta sin fisk. Sådant här bröd. http://www.polarbrod.se/sarek.aspx :yes: