Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Träning, Fysisk Aktivitet & Sport

Featured Replies

Publicerat

härligt christian. du kan försöka lura dig själv med åldersgrupper men alla som har sett dig vet att du inte är en dag över 30 - varken fysiskt eller mentalt. den där åldern du försöker lura i oss att du är uppe i är det ingen som tror på så det kan du sluta snacka om för det är det ingen av oss som tror på ändå ;)

läge att komma tillbaka till denna eminenta tråd för mig. har gått tungt sedan lidingö pga att foten (som jag sprang lidingö på stukad) inte velat bli bra. för ett par veckor sedan tröttnade jag och uppsökte läkare och det visade sig att man inte bör springa 30 km terränglopp på stukad fot. jag hade dragit av ledbandet på utsidan av foten och detta har läkt ihop lite knepigt så stabiliteten är inte vad den ska vara men det bör bli hyfsat med lite sjukgymnastik. något vasalopp blir det troligen inte för det håller varken rygg eller kropp för men jag har anmält mig till toughest i malmö i maj så jag har en morot i träningen. min trainer monteras ihop i helgen (nu när jakten äntligen är slut och man har lite tid) så jag hoppas kunna ta ett premiärlopp på söndag. bild utlovas när det är monterat och klart. 

• 3 weeks later...
  • Svar 2,1k
  • Visningar 151,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Klämde av 26km löpning i -22 innan nattskiftet uppfriskande!

• Christian N
    Christian N

Sprang Toughest 2016 Malmö igår, 1:17:38 eller däromkring, 776 total och 76 i min åldersklass, 5500 startande. C Skickat från min iPhone med Tapatalk

• Så nu har man skapat lite plats för julmat. hustrun och jag sprang och barnen cyklade bredvid 

Posted Images

Publicerat

Kom hem från vietnam i fredags så nu börjar min träning igen efter 2års uppehåll. Är lite av en periodare som håller i 3-5år åt gången. Tänkte börja med att gå ner från 93,4kg som jag väger nu till 82kg genom att äta riktigt tråkigt och till att börja med löpa/pw.

Veckans schema:

Mån-fredag - Frulle: Varmakoppen, Lunch: mixad broccolie/blomkål och kyckling, Kvällsmat: havregrynsgröt och ägg.

Lördag - äta ett mål med vad jag känner för.

Söndag - Göra nästa veckas mat och äta en portion av det.

Denna vecka blir det bara löpa/pw 6dagar med lördag som "vilodag" ska jaga då så får väll ändå min berörda del som hundgubbe.

Publicerat

Någon som testat Walden farms produkter? Allt dom har är helt utan kalorier.

Publicerat

Imorse stannade vågen på 91,6 givetvis mestadels vatten som jag tappat men försöker fylla på med extra mkt vätska och vätskeersättning.

Publicerat

Det var låånga perioder Hoel, kör hårt !

Publicerat

Var ute o drog med rullisarna i dag klockrent :)

post-906-0-19578000-1393422219_thumb.jpg

Mvh.

Publicerat

Var ute o drog med rullisarna i dag klockrent :)

attachicon.gif1780790_10152122144039279_2028244575_n.jpg

Mvh.

Sådana behöver vi inte mitt i vintern här i norr. :biggrin:

Vi har kvar snö. :thumbsup:

Publicerat

Sådana behöver vi inte mitt i vintern här i norr. :biggrin:

Vi har kvar snö. :thumbsup:

Ha ha fy f..n för snö Stefan :)

Mvh. 

Publicerat

Ha ha fy f..n för snö Stefan :)

Mvh. 

Jag trodde du gillade snö efter toppjaktsresan som du var på. :tongue:  :thumbsup:  :yes:

Publicerat

Jag trodde du gillade snö efter toppjaktsresan som du var på. :tongue:  :thumbsup:  :yes:

Ja men det tar vi nästa år igen :) men nu ska det vara vår så man kan träna ute :)

Mvh.

Publicerat

Idag blir det premiär för säsongen på crossbanan. :-D

Skickat från min C6903 via Tapatalk

Publicerat

Ja men det tar vi nästa år igen :) men nu ska det vara vår så man kan träna ute :)

Mvh.

Haha! Ja men då blir det ingen toppjakt i -30.  :thumbsup: Ja, det får det gärna bli efter den här knäppa vintern. :smile:

Publicerat

Haha! Ja men då blir det ingen toppjakt i -30.  :thumbsup: Ja, det får det gärna bli efter den här knäppa vintern. :smile:

He he nä inte så kalt :) japp nu är det vårträning :)

Mvh,

Publicerat

Körde ett härligt pass på rullisarna nu på morgonen :)

post-906-0-72946400-1393664609_thumb.jpg

Mvh.

Publicerat

He he nä inte så kalt :) japp nu är det vårträning :)

Mvh,

Du måste ju börja träna vanlig skidåkning tills nästa gång du ska iväg på toppjakt. :tongue:  :thumbsup:  :yes:

Publicerat

Du måste ju börja träna vanlig skidåkning tills nästa gång du ska iväg på toppjakt. :tongue:  :thumbsup:  :yes:

Det har jag ju gjort så länge det fans snö :)

Mvh.

Publicerat

Det har jag ju gjort så länge det fans snö :)

Mvh.

Haha! Du skulle nog behöva ett Vasalopp i benen Flex. Träning ger färdighet! :tongue:  :whistling:  :laugh:

Publicerat

Haha! Du skulle nog behöva ett Vasalopp i benen Flex. Träning ger färdighet! :tongue:  :whistling:  :laugh:

He he nä det är lite för långt för mig :)

Mvh.

Publicerat

He he nä det är lite för långt för mig :)

Mvh.

Inget kan bli för långt för dig Flex. 

Du är ju vältränad el. har du legat av dig. :tongue:  :wink:  :biggrin:

Publicerat

Blev till att damma av löpgrejorna idag då vi fick klartecken av vet. att börja löpträna med Åska, så första löpet för säsongen blev 5km på 32minuter  :happy:  Men hundarna får ta på sig åtminstone en minut till toalettbestyren.

32minuter? Våra jäkla tikar löper i typ tre veckor per gång... :tongue: 

Publicerat

32minuter? Våra jäkla tikar löper i typ tre veckor per gång... :tongue:

Du måste alltså bättra på inkallningen.

Publicerat

Har börjat ett nytt liv ;) vantrivs både med jobbet och mig själv så nu är det dags att göra något åt gubbmagen och konditionen, tur att frugan och sonen sett till så att övervåningen ser ut som träningsavdelningen på Intersport , varvar konditionsjävulsmaskinerna, med på tok för tunga skitjävla hantlar och skivstänger

45 min om dan borde göra susen, men faaaaaan vad tråkigt :)

Publicerat

Gnäll, känn inte efter så mycket eller gilla läget, förresten, det är roligare att vara den som kan springa ifrån än tvärtom. /Christian

Publicerat

Waxin

Mitt erbjudande står kvar!

Bara att följa med ner till doyon!