Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Träning, Fysisk Aktivitet & Sport

Featured Replies

Publicerat

Igårkväll blev det 1,4mil inlines till en slalombacke där det extrembranta liftspåret skulle bestigas, tungt som fan men det gick! Sen var det bara att åka hem. :)

Jag och min träningskompis tillika granne Daniel beslutade oss även för att köra "Tough Viking" eller "Toughest" nästa sommar, vilket innebär att det framöver blir målmedveten och fokuserad -stenhård träning :thumbsup:

• Svar 2,1k
  • Visningar 151,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Klämde av 26km löpning i -22 innan nattskiftet uppfriskande!

• Christian N
    Christian N

Sprang Toughest 2016 Malmö igår, 1:17:38 eller däromkring, 776 total och 76 i min åldersklass, 5500 startande. C Skickat från min iPhone med Tapatalk

• Så nu har man skapat lite plats för julmat. hustrun och jag sprang och barnen cyklade bredvid 

Posted Images

Publicerat

Jag har lagt ner träningen två veckor nu o äter som faan har blivit för smal :)

Mvh.

Publicerat

Jag har lagt ner träningen två veckor nu o äter som faan har blivit för smal :)

Äter du för lite Flex?? :wink:

Själv var det pass axlar/överkropp i måndags och igår var det raskpromenad Trossö-runt med en kollega, imorgon står ett ben pass på tapeten så förhoppningsvis ska man komma i bättre form framöver.. :thumbsup:

Publicerat

Äter du för lite Flex?? :wink:

Själv var det pass axlar/överkropp i måndags och igår var det raskpromenad Trossö-runt med en kollega, imorgon står ett ben pass på tapeten så förhoppningsvis ska man komma i bättre form framöver.. :thumbsup:

Ja + att jag fått not skit i bäckenet då jag tycker det är så j...a roligt med stavgång o rullskidor så kör jag 5km stavgång 5 gånger veckan + rullskidor 2-3 pass o jag orkar inte riktigt äta lika mycket som behövs då folk klagar på att jag blivit mager :)

Mvh.

Publicerat

Ja + att jag fått not skit i bäckenet då jag tycker det är så j...a roligt med stavgång o rullskidor så kör jag 5km stavgång 5 gånger veckan + rullskidor 2-3 pass o jag orkar inte riktigt äta lika mycket som behövs då folk klagar på att jag blivit mager :)

Mvh.

Jo stavarna borde man plocka fram igen, ger mer än man tror och trevligt med.

Publicerat

Jo stavarna borde man plocka fram igen, ger mer än man tror och trevligt med.

Japp mycket trevligt :)

Mvh.

Publicerat

Veckans tredje fyspass, massa ben idag som troligen lär plåga en i morgon.. I måndags var det axlar, armar och bål, i onsdags rask promenad och imorgon lär det bli flera meter bakom gräsklippare..

Publicerat

Midnattsloppet sthlm 46.28, första milloppet i tävling. Christian

Sedär - vindsnabb! Bra jobb
Publicerat

Starka mediciner tar det lugnt röntgen 27 aug

Mvh.  

• 2 weeks later...
Publicerat

Väntar på svar ska göra ett försök med stavgångs gänget i dag laddad med 1000mg muskelavslappnande 1000mg smärtstillande.

Mvh.

Publicerat

Hoppas på det bästa flex!

Jag tragglar på med löpning och rullskidor men cykeln står på paus till efter Lidingö. Ska försöka öka med ett rullskidepass till i veckan så jag förhoppningsvis kan träna upp ryggen nog att kunna köra vasaloppet igen

Publicerat

Tragglar på med två gympass och ett pass raskpromenad i veckan, men denna veckan har allt känts fruktansvärt tungt. Kroppen vill inte alls vara med. :sad:

Publicerat

Tragglar på med två gympass och ett pass raskpromenad i veckan, men denna veckan har allt känts fruktansvärt tungt. Kroppen vill inte alls vara med. :sad:

Samma här, kör två pass löpning och ett pass motocross i veckan.

Men sista veckan har varit som att släpa på ett ankare...

Håller iofs på att röja efter min avlidne svärfar så det blir långa dagar och sena pass. Idag blir det motocross, det brukar vara moroten i min träning

Publicerat

Hoppas på det bästa flex!

Jag tragglar på med löpning och rullskidor men cykeln står på paus till efter Lidingö. Ska försöka öka med ett rullskidepass till i veckan så jag förhoppningsvis kan träna upp ryggen nog att kunna köra vasaloppet igen

Tack :)

Det gick faktiskt ok :)

Bra jobbat pfrep :)

Mvh.

Publicerat

Att röja pass en hel dag mestadels med stångsåg var bra träning för en kontorsråtta... Lär somna lätt ikväll :-)

Publicerat

Sprang spåret i Stackedala utanför Tollarp igår, 7,5 km med en uppförslöpa som är nog bara lite kort om en km, underbart väder, lite lätt regn och skönt i skogen, tid 41 min, känsla obetalbar, vi hade tryck i benen kvar sista två som gick fort.

Såg förövrigt kronhind, med dubbel kalv och en smalhind när vi sprang, alla jaktliga system triggades i kroppen. /Christian

Publicerat

Säsongens pass på jobbet startar idag så man har kört 1h funktionellträning nu i em.

Publicerat

Jagat skogsfågel 5 dagar sen den 25:e. Snittat 1,1mil /tripp...utöver det sprungit 5km terräng var 3.e dag, senast igår men jävlar vad slut jag kände mig redan efter 2km, tog mig i mål på REN envishet  :dry:

Publicerat

Ingen här som gjorde det "riktiga" Tough vikinloppet i lördags på djurgården?

15km hinderbana, det var skitkul!

Publicerat

Anmäld inom kort till Toughest i Umeå i maj -15 B)

Tänkte ta Though Viking mot hösten -15 :)

Publicerat

Ett tips är att träna MYCKET

chins, dips och armhävningar + lite burpes

Alla hinder var genomförbara men va lite mycket kö på några av hindren men med mycket fart och 0 ödmjukhet så går det rätt fort igenom.

Jag ska vara med nästa år igen, måste slå min placering från iår då jag höll igen lite mycket, hade en del kvar att ge vid målgång

Publicerat

dessvärre inte, tyckte det var lite långt att åka. hur var det vid hinderna, fick man straff om man inte fixade dom? när jag körde i malmö blev jag lite lack över att det några gånger lönade sig att ta straffrundan direkt och inte ens försöka.