Publicerat December 18, 201411 yr Detta är en populär post. SMOCK! :-))) galet spännande, såg den flera hundra m innan den var framme.. Sent from my iPhone using Tapatalk
Publicerat December 19, 201411 yr Och så bomsköt jag nästa som kom så fint..hur f-n är det möjligt?? Sent from my iPhone using Tapatalk
Publicerat December 20, 201411 yr Grattis rävskyttar. Väntar fortfarande på snö. Ska bli kallt nu och förhoppningsvis lite snö. Gjorde iordning en isglass idag. Mycket räv på åteln de 3 senaste veckorna
Publicerat December 21, 201411 yr Detta är en populär post. Lite snö och väldigt mörkt men fick lov att pröva om man såg något, å det var knappt. Men tillslut såg jag en mörk skugga röra sig över en vit fläck :-)
Publicerat December 21, 201411 yr Detta är en populär post. Lyckades peta omkull en hane inatt. Tyvärr skabbangripen.
Publicerat December 21, 201411 yr Coolt! Nästan tråkigt, tre rävar på samma ställe nu på ..två dagar? Lär inte finnas så många till.. min bomskjutna är ju kvar iofs. Mer åtel och lite parningstid känns angeläget
Publicerat December 21, 201411 yr Lyckades peta omkull en hane inatt. Tyvärr skabbangripen. vilken tid sköt du Räven ?
Publicerat December 21, 201411 yr Vi hade en sugen räv hos oss i går! Den gick och skrek i bergen så det lät som det skulle vara fullt löp!! Är det igång hos er andra?? Känns lite tidigt!
Publicerat December 21, 201411 yr Inte märkt av nåt löp än...men det vore bra för då trängs de i gryten... Vädret är ju nästan som på midsommar så det är väl inte omöjligt..
Publicerat December 21, 201411 yr Detta är en populär post. Vi hade en sugen räv hos oss i går! Den gick och skrek i bergen så det lät som det skulle vara fullt löp!! Är det igång hos er andra?? Känns lite tidigt! Riktiga hyndor är sugna för jämnan.
Publicerat December 21, 201411 yr Författare Har faktiskt fått lite snö här idag så det blir nog ett försök ikväll. Snön regnar ju säkert bort imorgon
Publicerat December 21, 201411 yr Grattis till alla som fått skjuta, här går räven ute på ridbanan alldeles utanför belysningen, men han blir väl hungrig när det blir kallare. Har suttit uppe till efter tre nu i fyra nätter så i kväll ska jag sova och då kommer han väl fram.
Publicerat December 21, 201411 yr Detta är en populär post. Var ute med 7 kg abborre och 10 kg köttslamsor på åteln idag. Snön vräker ner så imorn blir de vak premiär
Publicerat December 21, 201411 yr Och Walleman drog ut ikväll igen Inleder med ett bomskott, bra där, någon räv kvar till mej
Publicerat December 23, 201411 yr Detta är en populär post. Satt igår vid åteln. När jag går ut mot åteln ser jag en räv springa bort från åteln.. satt mellan 22 och 01 och såg ingen annan. Funderar på att tillbringa uppesittarkvällen vid gluggen
Publicerat December 23, 201411 yr Sett räv 2 gånger nu meN de vill inte komma ända fram. Skriker väldigt i skogen