Publicerat Januari 3, 201511 yr Grattis Tjörnbon! Alltid lika skönt att få nedlägga den första för säsongen
Publicerat Januari 4, 201511 yr Detta är en populär post. Tack allihop! Här kommer en bild på den för det ska ju också finnas Efter att ha fått förmånen att nedlägga ett Rådjur idag också så har jaktlusten fått sig en Boost!! Det kan tänkas bli en sittning i kväll med! Nytt åtelmaterial finns ju
Publicerat Januari 6, 201511 yr Författare Detta är en populär post. En tik och en hane blev det. Story kommer i dagboken imorgon!
Publicerat Januari 6, 201511 yr Författare Grattis JPA! [emoji2] Snyggt jobbat! [emoji106] Tackar Jonsson!
Publicerat Januari 10, 201511 yr Inte nog med att det aldrig vill komma någon snö här utan nu är det storm med orkan byar och havet har stigit så mycket att åteln nu är under vatten och vakkojan som är byggd på en pontonbrygga är omgiven av vatten och har inte så värst mycket kvar innan den vill flyta iväg. Känns som om det är någon som inte vill att man ska vaka räv
Publicerat Januari 11, 201511 yr Inte nog med att det aldrig vill komma någon snö här utan nu är det storm med orkan byar och havet har stigit så mycket att åteln nu är under vatten och vakkojan som är byggd på en pontonbrygga är omgiven av vatten och har inte så värst mycket kvar innan den vill flyta iväg. Känns som om det är någon som inte vill att man ska vaka räv Det börjar låta som en flytande vakkoja snart om det ska hålla på i den här takten. Det är väl någon naturmupp som inte unnar er någon rävjakt.
Publicerat Januari 11, 201511 yr Inte nog med att det aldrig vill komma någon snö här utan nu är det storm med orkan byar och havet har stigit så mycket att åteln nu är under vatten och vakkojan som är byggd på en pontonbrygga är omgiven av vatten och har inte så värst mycket kvar innan den vill flyta iväg. Känns som om det är någon som inte vill att man ska vaka räv Är hon förtöjd?
Publicerat Januari 11, 201511 yr Det är en del av en pontonbrygga som strandade här -69, den har aldrig rört sig efter det trots allt folk har försökt dra loss den med traktor. Nu var vattnet uppe en bit in på åkern och när jag tittade till den inatt var jag tvungen att ha höga stövlar och gå i skydd av kojan då vågorna bröt mot den! Åteln är fortfarande under vatten så jag hoppas att rävarna gillar sallad till maten då den förmodligen är omgiven av flera kubik tång [emoji41] [emoji106]
Publicerat Januari 11, 201511 yr Har en till koja uppe på dom resterande 3 pontonerna som strandade i en annan vik någon km bort fågelvägen, den ligger inte lika utsatt för vågorna men vinden är ett problem men den är fastspänd med ett 4t spännband så jag tror den klarar sig
Publicerat Januari 11, 201511 yr Du får väl vaka säl från kojan/kojorna. Det där ser ju inte så bra ut.
Publicerat Januari 12, 201511 yr Författare Detta är en populär post. Nr 8 för säsongen åkte i backen för en stund sen!
Publicerat Januari 12, 201511 yr Författare Detta är en populär post. Det rullar på nu! Fick lite snö i samband med stormen och det tackar vi för! Blev en hane inatt! [emoji4]
Publicerat Januari 12, 201511 yr Författare Nu har du verkligen flyt! Grattis! Tackar! Ja det rullar på som sagt! Vid den här tiden förra säsongen hade jag skjutit 2 st.
Publicerat Januari 13, 201511 yr Tackar! Ja det rullar på som sagt! Vid den här tiden förra säsongen hade jag skjutit 2 st. Ja, det gör det verkligen för en del! Tänk att det kan variera så år från år.