Publicerat December 13, 200718 yr Grattis TB ;D ;D död räv= en bra räv två poäng till viltvården ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Publicerat December 13, 200718 yr Författare 1dm pudersnö, vindstilla och -12 grader nu ! Sugen på å vaka Mickel ;D?? //"TB"
Publicerat December 13, 200718 yr 1dm pudersnö, vindstilla och -12 grader nu ! Sugen på å vaka Mickel ;D??//"TB" DU, HÅLL TYST VA!! > ;D
Publicerat December 13, 200718 yr Författare DU, HÅLL TYST VA!! > ;D Haha, för en gång skull så är jag glad över att bo i dalarna!! Sen att det är en viltöken kan man inte göra så mycket åt! Du ska nog se att du skjuter fler rävar än alla oss andra innan den här säsongen är slut !! Snön kommer även till dig en vacker dag! Annars så är ju MR Måne påväg fram så då kan ni vaka utan snö //"TB"
Publicerat December 13, 200718 yr Haha, för en gång skull så är jag glad över att bo i dalarna!! Sen att det är en viltöken kan man inte göra så mycket åt! Du ska nog se att du skjuter fler rävar än alla oss andra innan den här säsongen är slut !! Snön kommer till dig en vacker dag!//"TB" TB! Det verkar som att snögränsen skulle gå någonstans vid Dalarna för julhelgen. Det är ju tur att man bor på rätt sida om den, eller hur. ;D Stackars sörlännoingar som inte får någon vit vara men när det väl kommer så får dom en 1/2-meter på ett bräde och gnäller för det. ;D ;D ;D
Publicerat December 14, 200718 yr Författare Kan du inte vara lite snäll och vänta så jag hinner ikapp då :-[!! NR 8 i år va?? Grattis ;D //"TB"
Publicerat December 14, 200718 yr Du är ju som min kärring , "hänger i hasorna hela tiden." ;D ;D Du är snart i kapp !!!!!!!!!!!!!!!! Mvh....
Publicerat December 15, 200718 yr En räv skjuten efter att blivit "sprängd" 2 gånger ;D Bommad 2 gånger oxå !!!! ;D
Publicerat December 15, 200718 yr Ahh det var Big-B som sköt : Fast även han tömde bössan ;D ;D Det var en snabb gynnare ;D
Publicerat December 15, 200718 yr Ahh det var Big-B som sköt : Fast även han tömde bössan ;D ;D Det var en snabb gynnare ;D Där ser man..det har han inte berättat för mej då vi surrade i telefonen ;D Han bara sa att han sköt reeeven !!! Inte hur många skott
Publicerat December 15, 200718 yr Ahh det var Big-B som sköt : Fast även han tömde bössan ;D ;D Det var en snabb gynnare ;D Okej! Jag missade nog det. Läste nog lite hastigt. ;D
Publicerat December 16, 200718 yr liten till våra rävjakt. http://videoita.fi/video.php?id=64 Härligt Jati!! ;D