Publicerat December 16, 200718 yr tackar jag var 1 meter från kamera när räven kom. Vi har tysk jagdterrier med och räven var tvungen at kom ut på denna plats. Förlåt min svenska, jag är äkta "finne" och därför mitt svenska är dålik :'(... om nu har nånting att fråga - english?
Publicerat December 16, 200718 yr Inga som helst problem med din svenska! ;D Språket på denna sida stavas JAKT och GEMENSKAP
Publicerat December 16, 200718 yr ;D skit i språket jati!.. ja e en äkta svensk å skriver som en kratta ja me!.. ;D.. vårat gemsama intresse som e intresant!.. Mvh
Publicerat December 16, 200718 yr Inga som helst problem med din svenska! ;D Språket på denna sida stavas JAKT och GEMENSKAP Klockrent Roggman! Mvh!
Publicerat December 16, 200718 yr liten till våra rävjakt. http://videoita.fi/video.php?id=64 Fasen vad häfftigt filmat! Kanonsnyggt Bra jobbat Jati! ;D
Publicerat December 16, 200718 yr Författare Den där filmen är ju inte inspelad nyligen iaf! Va nog ett år sen jag såg den där? //"TB" liten till våra rävjakt. http://videoita.fi/video.php?id=64
Publicerat December 17, 200718 yr tackar jag var 1 meter från kamera när räven kom. Vi har tysk jagdterrier med och räven var tvungen at kom ut på denna plats. Förlåt min svenska, jag är äkta "finne" och därför mitt svenska är dålik :'(... om nu har nånting att fråga - english? Det gör inget jag är dålig på att stava finska ;D ;D
Publicerat December 17, 200718 yr ok,filmen var filmat en år sedan. Det är i Huntingfootage sidor under Metsola "nick". om du tycker om finska jakt clip -- www.videoita.fi 8) Där fin olika clippen från duv jakt till björnjakt. Och allt mellan det
Publicerat December 17, 200718 yr ok,filmen var filmat en år sedan. Det är i Huntingfootage sidor under Metsola "nick".om du tycker om finska jakt clip -- www.videoita.fi 8) Där fin olika clippen från duv jakt till björnjakt. Och allt mellan det ok,filmen var filmat en år sedan. Det är i Huntingfootage sidor under Metsola "nick".om du tycker om finska jakt clip -- www.videoita.fi 8) Där fin olika clippen från duv jakt till björnjakt. Och allt mellan det Dom är säkert jättebra ..... har lite svårt för att läsa finska.....oxo... ;D jag vet inte om jag får räkana med grävlingar som jag skjutit för hunden tidigare i år ???? om jag inte får det så ligger jag på 0p annars så ligger jag på 45p Får jag räkana dom????..... T.B??
Publicerat December 17, 200718 yr Jo jag menar att jag och hundarna tillsammans har arkibuserat 9 grävlingar får jag räkana med dom.... detta var innan jag blidde medläm här på forumet //Johannes
Publicerat December 17, 200718 yr Författare haha, nu vet jag inte hur du menar med räknar men det tycker jag definitivt! //"TB"
Publicerat December 17, 200718 yr 9 grävlingar = 45p om det är någon som är intresserad av att komma med sin grythund så säg gärna till.....
Publicerat December 17, 200718 yr Författare Vad menar du med att du får 5p för grävling då? Menar du tävlingen dom har för hundarna i predatorjaktstråden? //"TB"
Publicerat December 17, 200718 yr skit oxo är jag fel igen :-[ :-[ kära vänner glöm vad jag skrivit ...... :-[
Publicerat December 17, 200718 yr Författare haha, inte gör det nå ! Undra bara va du menade först! Grattis till dina 9 grimbarts :-* //"TB"
Publicerat December 18, 200718 yr Hörru TB, det är väl ingen match för er att skjuta räv nu va!! > Var upp på begravning till Mjockfjärd i fredags och det var ju minst en dm nysnö där, *skadad* som man är lade jag märke till att flera rävar hade gått på kyrkogården samt runt församlingshemmet. Vi var sedan upp till Nås och åt lunch på ett pensionat och lika där hade flera rävar strykit runt kåkarna. Orättvist är ordet!!! :'( ;)
Publicerat December 18, 200718 yr varför tror du man bor på landsbygden där medelåldern är 70år rävarna är runda och fina
Publicerat December 18, 200718 yr Författare Hörru TB, det är väl ingen match för er att skjuta räv nu va!! >Var upp på begravning till Mjockfjärd i fredags och det var ju minst en dm nysnö där, *skadad* som man är lade jag märke till att flera rävar hade gått på kyrkogården samt runt församlingshemmet. Vi var sedan upp till Nås och åt lunch på ett pensionat och lika där hade flera rävar strykit runt kåkarna. Orättvist är ordet!!! :'( ;) Haha, nej, mickel ! Vill vi skjuta räv så skjuter vi räv men jobbet hindrar mig från att sitta nu men imorrn blir det MARATHON igen !! //"TB"
Publicerat December 19, 200718 yr På dom bara .Försöker mata in dom hemma men dom vill inte ut på åtel platsen > Men skam den som ger sig Skit jakt på dig och ser fram i mot att få upplösnigen i morgon
Publicerat December 19, 200718 yr Ska försöka i helgen att få någon Räv på kornet. Har fått ett tips om var det kan finnas räv.
Publicerat December 19, 200718 yr Om 2 timmar installerar jag mig i gluggen !!//"TB" Skitjakt på dig.