Publicerat Juni 27, 201411 yr Tacos på blandfärs dovhjort rådjur vildsvin. En flaska rötjut märke? Och en drös med öl! S
Publicerat Juli 5, 201411 yr Lasagne med gorgonzolaost på . Lite nyttig sallad bredvid för att chocka kroppen
Publicerat Juli 5, 201411 yr Wokat älgkött från grytbitar med wokgrönsaker o nudlar o rikligt med gräddsås o en kall öl såklart.
Publicerat Juli 5, 201411 yr Tycker du ej om sallad? Du måste inte äta det. Jodå, det slinker ner bra. Sedan ser det lite trevligare ut på tallriken, du vet- färgklicken.
Publicerat Juli 5, 201411 yr Grillat rådjurs file med nyslungad potatis i vinägrett. Och vitlöks sås. Och några Staropramen. S
Publicerat Juli 5, 201411 yr Detta är en populär post. Grillad öring med nån slags potatissallad och sås skulle frun rodda ihop.. Var lite less på fisk ett tag.....hade 3,5kg öring till lunch en dag under fisket, men nu ska det smaka igen... Själv håller jag mig till det jag är duktig på....dricka öl och kolla fotboll!! mvh/Urban
Publicerat Juli 5, 201411 yr Grillad öring med nån slags potatissallad och sås skulle frun rodda ihop.. Var lite less på fisk ett tag.....hade 3,5kg öring till lunch en dag under fisket, men nu ska det smaka igen... Själv håller jag mig till det jag är duktig på....dricka öl och kolla fotboll!! mvh/Urban Det är svårt att sluta att äta av dom när man väl har börjat.
Publicerat Juli 11, 201411 yr Det blev smörstekta kantareller med biff och en liten klick päresallad. Jodå, i det ordningen nu när de poppar upp som..........svampar.
Publicerat Juli 11, 201411 yr Det blev smörstekta kantareller med biff och en liten klick päresallad. Jodå, i det ordningen nu när de poppar upp som..........svampar. Du behöver inte nämna det för en annan som får vänta iaf en månad till innan dom är plockfärdiga.
Publicerat Juli 11, 201411 yr Du behöver inte nämna det för en annan som får vänta iaf en månad till innan dom är plockfärdiga. Jaja, ni har era hjortron, så...............
Publicerat Juli 11, 201411 yr Jaja, ni har era hjortron, så............... Jaja, man kan jämföra med dom. Jag har erbjudit dig mina gps-positioner utanför Aneby där jag hade 2 hjortronmyrar o enormt fina kantarellställen. Du har tackat nej, så skyll dig själv.
Publicerat Juli 11, 201411 yr Jaja, man kan jämföra med dom. Jag har erbjudit dig mina gps-positioner utanför Aneby där jag hade 2 hjortronmyrar o enormt fina kantarellställen. Du har tackat nej, så skyll dig själv. Finns de kvar efter alla dessa år menar du???
Publicerat Juli 11, 201411 yr Finns de kvar efter alla dessa år menar du??? Ja, det tror jag. Gps-positionerna, hjortronen, kantarellerna el allt ihopa???
Publicerat Juli 11, 201411 yr Ja, det tror jag. Gps-positionerna, hjortronen, kantarellerna el allt ihopa??? Tror gör man i kyrkan.
Publicerat Juli 11, 201411 yr Tror gör man i kyrkan. Visst gör man det, men avslöjar dom för någon annan för att be personen att åka till dessa ställen för att se om dom finns kvar så kan du nog känna dig blåst på dom. Jag kan ju be Gustaf o Edda åka dit o kolla läget. Gustaf bor nämligen inte långt därifrån där jag hade stugan så där skulle det nog räcka med en vägbeskrivning bara.
Publicerat Juli 12, 201411 yr i dag blev det potatis, matjesill, gräslök och gräddfil, lagom i värmen.
Publicerat Juli 13, 201411 yr Grillat en lagom stor älgstek o som har ätits ihop med pommes, hemmagjord sås, lite grönsaker o kall pilsner.
Publicerat Juli 16, 201411 yr Lunch ny fångad lax som stektes med färskpotatis. middag gravad lax på knäckebröd och kall mjölk.
Publicerat Juli 18, 201411 yr Älgköttgryta, ris, gräddsås med div grönsaker o salladen var från egen odling o lättöl för min del för jag ska bakom ratten ett ärende snart.
Publicerat Juli 18, 201411 yr Potatis, matjesill och gräslök var vad jag orkade åstadkomma i dag. Det duger gott o väl sådana här dagar.
Publicerat Juli 18, 201411 yr Panrich, Aoli, Färska och rökta räkor. Och Sraropramen. Sen Musserande och jordgubbar. S.