Publicerat Maj 31, 201412 yr Måste jag oxå prova, inte bra att läsa goda recept så här sent på kvällen.
Publicerat Maj 31, 201412 yr Idag blev det egentillverkad grillkorv på viltfärs, garanterat 100% köttinnehåll och inga mystiska tillsatser. och till det potatis och sallad
Publicerat Juni 1, 201412 yr Författare Supergod, superenkel och superbillig dagens idag! Köpte en liten bit gorgonzola för blott fem riksdaler på affären, den smältes med lite vispgrädde och serverades med nykokt pasta. Allt till det facila priset av sådär 8-9 kronor!
Publicerat Juni 1, 201412 yr Detta är en populär post. Felix hade 8-årskalas med sina kompisar idag och det var beställt grillad vildsvinsfilé och pommes. Bara att rensa frysen på filé och utfodra 13 ungar... De lät nöjda iaf och jag tror nog att det var en och annan förälder som gärna hade bytt med sin unge Skickat från min HTC One S via Tapatalk 2. Alla stavfel har jag gjort med flit.
Publicerat Juni 1, 201412 yr Detta är en populär post. Blev abborrfrossa idag 2grillade i folie och 2rökta.....jäklar vad mätt jag är.... mvh/Urban
Publicerat Juni 3, 201412 yr Köttbullar, potatis, GRÄDDsås och hemmarörda lingon till lunch. Nu blir det pannbiff och lök. Skickat från min HTC One S via Tapatalk 2. Alla stavfel har jag gjort med flit.
Publicerat Juni 3, 201412 yr Köttbullar, potatis, GRÄDDsås och hemmarörda lingon till lunch. Nu blir det pannbiff och lök. Skickat från min HTC One S via Tapatalk 2. Alla stavfel har jag gjort med flit. Rejäl mat till en rejärl karl..!mvh/Urban
Publicerat Juni 5, 201412 yr Dåligt med påhälsning på åteln så det får bli köpekött Skickat från min D5503 via Tapatalk
Publicerat Juni 6, 201412 yr Ska dom bli riktigt bra bör man skiva i skärmaskin. Då drar dom mer el mindre ihop sig själva runt fyllningen mvh/Urban
Publicerat Juni 6, 201412 yr Fransyska på älg. Vad göra? Ideerna slut. S. Färs. Skickat från min HTC One S via Tapatalk 2. Alla stavfel har jag gjort med flit.
Publicerat Juni 6, 201412 yr Fransyska på älg. Vad göra? Ideerna slut. S. Beef jerky! Men putsa köttet noga först.
Publicerat Juni 6, 201412 yr Blir Rullader med Västerbottenost, Astrakancidersås och rotmos. Tack för tips! S.
Publicerat Juni 7, 201412 yr Vildsvinskotlett, färskpotatis och svampsås på rödgul trumpetsvamp. MMMM
Publicerat Juni 11, 201411 yr Stektsaltsill i gräddsås och lök med potatis :-) Nu ska jag inte röra mig på en halvtimme ;-) Skickat från min D5503 via Tapatalk