Publicerat Augusti 8, 201510 yr Ujuj såå gott! Jag har lite svårt att få någon att äta med mig :-( tapatalk på Xperia, för att ajfån suger Kan inte förstå varför...
Publicerat Augusti 8, 201510 yr Räkor rökta och vanliga, kallrökt lax och aoli. Med panrisch. Och massor av öl! S Rökta räkor! Åh, vad gott! Länge sedan jag åt det! Länge sen jag åt gravade räkor också. Även det vansinnigt gott!!
Publicerat Augusti 8, 201510 yr Bjöd en granne på middag idag. Blev fisk, gjord i ugnen med tomatpuré, gul lök, purjolök, fiskbuljong, grädde och toppad med ost. Till detta hemkört mos och kokta gröna ärtor. Drack gurkvatten till. Till kaffet blev det Roy Fares Fudge Brownie. Så gott att den borde klassas som kriminell... Satt som en smäck med en iskall chockmintuu till det.
Publicerat Augusti 9, 201510 yr Grillad köfte, men synnerligen hedniska då de det var på vildsvinskött. Grillade tomater, haloumi, Tzatziki m mkt mynta o bulgur.
Publicerat Augusti 9, 201510 yr Grillad älg med egen potatis och en sallad, samt en sås med smak av ingefära, lime och chili. Till det ett Italienskt rött och en Lagunitas Ipa under tillagningen.okq8 burgare på fem sekunder inmundigad efter att ha fått smått brått till vvomöte efter barnspya fulla bilen
Publicerat Augusti 10, 201510 yr Författare Idag blir det kinesiska kräftor, källarsval skarppilsner och Linieakvavit ute på verandan.
Publicerat Augusti 10, 201510 yr Grillad köfte, men synnerligen hedniska då de det var på vildsvinskött. Grillade tomater, haloumi, Tzatziki m mkt mynta o bulgur. Bara ren nyfiket... Är det inte besvärligt att grilla tzatziki och bulgur?
Publicerat Augusti 10, 201510 yr Blodpudding och potatismos Tillsammans? Låter som corn flakes och ketchup...
Publicerat Augusti 10, 201510 yr Rester, men inte fy skam. Västerbottenpaj med chili, kantarellpaj och baconrullade champinjoner med färskost i.......
Publicerat Augusti 11, 201510 yr Tillsammans? Låter som corn flakes och ketchup... Funkade det med [emoji6] första jobbdagen efter semestern så var inte fantasin på topp.
Publicerat Augusti 11, 201510 yr Funkade det med [emoji6] första jobbdagen efter semestern så var inte fantasin på topp. Som jag ser det så var det långt utanför MIN fantasi.... Och tro mig, jag har fantasi i massor! Fast det finns säkert de som har vaniljsås till köttbullar också...
Publicerat Augusti 11, 201510 yr ..... Fast det finns säkert de som har vaniljsås till köttbullar också... Jepp om nöden kräver så........
Publicerat Augusti 12, 201510 yr Ostburgare med strips. Hemmalagat. Eller i alla fall tillagat hemma...
Publicerat Augusti 12, 201510 yr Grillade vildsvinsspett och nötfärsburgare med Coleslaw och tillbehör.
Publicerat Augusti 12, 201510 yr Författare Kolesterolboost... Stekt potatis, stekt falukorv och stekt ägg!
Publicerat Augusti 13, 201510 yr Grillat rådjur och klyftpotatis, ruskigt gott! Så nu får man fylla på med en bock eller två så att man kan fortsätta avnjuta grillat [emoji106]