Publicerat September 9, 201510 yr Stuvad blomkål med finskuret stekfläsk i och potatis samt som vanligt ett stort glas mjölk . Stekfjäsk är nog ta mig fan det godaste som finns . Och stakars jonsson har fått fisk igen , jag lider med dig .
Publicerat September 9, 201510 yr Stuvad blomkål med finskuret stekfläsk i och potatis samt som vanligt ett stort glas mjölk . Stekfjäsk är nog ta mig fan det godaste som finns . Och stakars jonsson har fått fisk igen , jag lider med dig . Haha! Det är jag själv som har lagat middag åt oss. Sonen äter hellre panering med fisk än ugnsstekt sik.
Publicerat September 11, 201510 yr I helgen ska det bli liv i luckan! Ska äta bruna bönor och stekt fläsk..... Smakar gott iaf!
Publicerat September 11, 201510 yr I helgen ska det bli liv i luckan! Ska äta bruna bönor och stekt fläsk..... Smakar gott iaf! Stekfläsk är en skänk från gudarna .
Publicerat September 11, 201510 yr Stekfläsk är en skänk från gudarna . Yup! Och det ska vara lite extra salt på det rimmade stekfläsket så det blir riktigt mumsigt!
Publicerat September 11, 201510 yr Yup! Och det ska vara lite extra salt på det rimmade stekfläsket så det blir riktigt mumsigt! Jag tror jag blir kär .
Publicerat September 11, 201510 yr Jag tror jag blir kär . Vägen till mannens hjärta går via hans mage...
Publicerat September 11, 201510 yr Yup! Och det ska vara lite extra salt på det rimmade stekfläsket så det blir riktigt mumsigt! tanten min hade även svartpeppar på sist gång vi åt gott stekfläsk som blev ännu godare
Publicerat September 11, 201510 yr tanten min hade även svartpeppar på sist gång vi åt gott stekfläsk som blev ännu godare Ska testa det nästa gång! Om jag kommer ihåg det, vill säga...
Publicerat September 11, 201510 yr Är man sjuk när man funderar att testa stekfläsk med sweet chilisås? Fick ett jäkla sug nu
Publicerat September 11, 201510 yr Är man sjuk när man funderar att testa stekfläsk med sweet chilisås? Fick ett jäkla sug nu Gravid?
Publicerat September 11, 201510 yr Min tanke var cayenne.... Fan, måste köpa mer fläsk!! Då kan man prova olika varianter. Kanske honung och ingefära.....?
Publicerat September 11, 201510 yr Gravid? fan trott Käkade honungsglaserat fläsk på Ikea i julas var riktigt gott
Publicerat September 12, 201510 yr Vilken härlig vändning denna tråd tagit . Ingen har nämnt ordet f..k på länge .
Publicerat September 12, 201510 yr Jag lagade en plåt fläskpannkaka i veckan, det är inte dumt alls. Sent from my D5803 using Tapatalk
Publicerat September 12, 201510 yr [attachment=67008:20150912_113122.jpg Erbjudande ju. Absolut, är löjligt förtjust i bullar o mjölk. Helst nybakta men går ner värmda med. Trodde den lasten skulle avta uppåt i åldern, men icke.:-)
Publicerat September 12, 201510 yr Kan bara hålla med alla fläsk lovers..........beroendeframkallande. ;-)
Publicerat September 12, 201510 yr Fläskpannkaka, krösamos o mjölk idag. Skönt att du får riktig mat idag