Publicerat September 28, 201510 yr Igår vart det crepe fylld med gräddstuvade kantareller, duva och nötskrika. Attans vad gott det var.... Ingen grävlingscrepe?
Publicerat September 28, 201510 yr Ingen grävlingscrepe? man måste variera sin kost. Det går inte att leva på grävling alena.
Publicerat September 28, 201510 yr Det blir rester idag . Gulachen på dov från igår, som blir godare av att stå en dag .
Publicerat September 28, 201510 yr Köttfärssås och spaghetti. Blir många middagar av den laddningen....
Publicerat September 28, 201510 yr Köttfärssås och spaghetti. Blir många middagar av den laddningen.... Ja visst blir det det.
Publicerat September 30, 201510 yr Kvällsmål 1 påse gifflar en pepparkakssockerkaka och 0.5l hasselnötsglass och zero cola Mvh.
Publicerat September 30, 201510 yr Kvällsmål 1 påse gifflar en pepparkakssockerkaka och 0.5l hasselnötsglass och zero cola Mvh. Tror fan jag gick upp ett halvkilo i vikt bara att läsa om det [emoji74]
Publicerat Oktober 1, 201510 yr Kvällsmål 1 påse gifflar en pepparkakssockerkaka och 0.5l hasselnötsglass och zero cola Mvh. Göttegris! Har du avslutat träningen o håller på att gå upp i någon annan viktklass??? Sumobrottning???
Publicerat Oktober 1, 201510 yr He he jag har inte tränat på snart 4mån snart och för och komma i form så måste man komma ur form Mvh.
Publicerat Oktober 1, 201510 yr He he jag har inte tränat på snart 4mån snart och för och komma i form så måste man komma ur form Mvh. Så rätt som det är sagt Flex!
Publicerat Oktober 2, 201510 yr Författare Önskekost idag... Jag önskade mig: Värmlandskôrv (potatiskôrv), rotmos och grovkornig senap och jodå, jag uppfyllde min önskan!
Publicerat Oktober 3, 201510 yr Biff med bambuskott. Arsenik-ris bredvid. Gott så det förslår. Äsch, lite arsenik har ingen dött av Här blir det ceviche till middag.
Publicerat Oktober 3, 201510 yr Författare Biff med bambuskott. Arsenik-ris bredvid. Gott så det förslår. Arsenikris... Jo, ja tackar ja, fint ska det vara!
Publicerat Oktober 3, 201510 yr Äsch, lite arsenik har ingen dött av Här blir det ceviche till middag. Extra krydda anser jag
Publicerat Oktober 3, 201510 yr Författare Detta är en populär post. Mmmmm... Kålpudding på rå/vildsvinsfärs, sådär lagom sirapssöt med en salt underton, kokpärer och nykokt krösamos!
Publicerat Oktober 3, 201510 yr Mmmmm... Kålpudding på rå/vildsvinsfärs, sådär lagom sirapssöt med en salt underton, kokpärer och nykokt krösamos! Åhhh vad gött det lät då!
Publicerat Oktober 3, 201510 yr Vi fattiga stackare får rensa frysen, brässerade duvbröst med hallonsås!