Publicerat November 13, 201510 yr Hasselbackspotatis, med fläskfilé som fått ta simborgarmärket i kantarellsås . En nyttig tomat som antagligen kände sig lite ensam. Har du simmande grisar i Kronoberg???
Publicerat November 13, 201510 yr Har du simmande grisar i Kronoberg??? Har man ett förflutet som simfröken så har man . Jag kan garantera att inga djur kom till skada under tillagningen.
Publicerat November 13, 201510 yr Författare Hasselbackspotatis, med fläskfilé som fått ta simborgarmärket i kantarellsås . En nyttig tomat som antagligen kände sig lite ensam. "Simborgarmärket i kantarellsås"... Rockar fett!
Publicerat November 13, 201510 yr Författare Stekta kycklinglår med sataysås och stekt ris med flera olika grönsaker och lök.
Publicerat November 13, 201510 yr "Simborgarmärket i kantarellsås"... Rockar fett! När livet är som bäst.
Publicerat November 13, 201510 yr Har man ett förflutet som simfröken så har man . Jag kan garantera att inga djur kom till skada under tillagningen. Jaja, jag vet att du har det! Varken 2- el. 4-benta.
Publicerat November 14, 201510 yr Dillstuvad potatis och småländska isterband. Inget med simborgarmärke idag?
Publicerat November 14, 201510 yr Inget med simborgarmärke idag? Du vet, isterband är som små båtar- De flyter.
Publicerat November 14, 201510 yr Författare Färsk vildsvinsfilé, ja kultingen vägde 20 kg slaktvikt så en hel filé är en portionsbit, (fusk)pommes i ugnen och vitlökssmör.
Publicerat November 14, 201510 yr Du vet, isterband är som små båtar- De flyter. Jaså. Ok. Isterband är inte riktigt min grej...
Publicerat November 14, 201510 yr Gåsmiddag. Tog en extra portion svartsoppa och det fyllde upp. Känns som jag inte kommer att vara hungrig på jakten i morgon. Skickat från paddan med Tapatalk
Publicerat November 14, 201510 yr En fryspizza. Sambon är på galamiddag och det finns nog inget tråkigare än att stå och laga mat till sig själv.
Publicerat November 15, 201510 yr Ostburgare, rotsaksstrips och pizzasallad. Stripsen från Findus var riktigt goda! Blandade me lite vanliga strips. Gotti. Annars var bara pizzasalladen hemmagjorda.
Publicerat November 15, 201510 yr Här blev det tacos. Kom i säng kl 04 så vi var rätt sega hela dagen, enkel mat är den bästa maten!
Publicerat November 16, 201510 yr Blir lax även här, i en nudelwok dock Det hade varit konstigt om du inte hade ätit fisk o bor ute på ön.
Publicerat November 16, 201510 yr Det hade varit konstigt om du inte hade ätit fisk o bor ute på ön. Den är dock troligtvis norsk :D
Publicerat November 16, 201510 yr Den är dock troligtvis norsk :D ....och du har färsk lax i havet utanför dörren??? Skäms på dig o stöd svensk livsmedel.
Publicerat November 16, 201510 yr ....och du har färsk lax i havet utanför dörren??? Skäms på dig o stöd svensk livsmedel. Skyller på sambon som handlade, fiske har jag aldrig varit bra på
Publicerat November 16, 201510 yr Skyller på sambon som handlade, fiske har jag aldrig varit bra på Haha! Det skulle du aldrig våga säga i hennes närvaro.