Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Dagens rätt

Featured Replies

Publicerat

Halstrad råbiff på hjort. Givetvis med de klassiska tillbehören ackompanjerade av pepparrot och polsk bisonvodka. Testa!

Högaktningsfullt.

/C

• Svar 9,7k
  • Visningar 1,3m
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Islänningen
    Islänningen

Putin's middag i veckan....

• Ikväll blev det bränd vildsvinsfilè med hemmagjord potatissallad.

• OK, inte dagens, dagens men väl förberedelse för onsdagens dagens då trettio man, passkyttar/hundförare, ska utfodras på en sörmländsk drevjakt. Preppar 8 mufflonbogar idag, i morr'n blir det en musti

Posted Images

Publicerat
  • Författare

Älgkallops, kokt potatis och rödbetor.

Publicerat

Så här i förkylningstider så är man tacksam för den stora mängd soppa man kokade för ett tag sen. :rolleyes: Så idag blir det soppa (palsternacka, purjolök, rotselleri, morot, vitkål och kött).

Publicerat

just nu sjuder pitepalten i grytan på sisen. klar om 30 minuter

Publicerat

Familjekebabpizza 2l cola :o

Mvh.

Publicerat
Familjekebabpizza 2l cola ;)

Mvh.

Tjena Flex!

Hur bär man sej åt för att få ner en hel j...a familjekebab pizza utan att skita på sej :o

Den hade räckt i minst två dar åt mej :D

Mvh Jocke

Publicerat
Familjekebabpizza 2l cola :D

Mvh.

Fick inte fjällan något Flex??? ;);) Isf måste jag säga matvrak! :(:D

Publicerat

Canadagås med alla tillbehör.. utom vin och snappsar för jag körde. Farsgubben fyllade år så det var bjudemiddag. Den gammle sköt dubble på två gåsar för en vecka sedan, man kan säga att det smakade fågel :( dvs jävligt gott.

Publicerat
  • Författare
just nu sjuder pitepalten i grytan på sisen. klar om 30 minuter

Mmmmm... Palt! :P

Publicerat
Halstrad råbiff på hjort. Givetvis med de klassiska tillbehören ackompanjerade av pepparrot och polsk bisonvodka. Testa!

Högaktningsfullt.

/C

polsk bisonvodka= vakna upp å inte veta va man gjort...

Publicerat

Idag blir det köttfärssås och spaghetti. Det var länge sedan sist nu... Till det knäckemacka och kall mjölk. =)

Publicerat

Ciabatta (hembakad) med kallrökt lax, avocado, sallad och gurka. Inte dumt alls!

Publicerat
Ciabatta (hembakad) med kallrökt lax, avocado, sallad och gurka. Inte dumt alls!

Det lät gott! Här har det just slunkit ner en hembakt "fralla" med rester av köttfärssåsen. Kall mjölk till det - helt ok. :unsure:

Publicerat

Idag står det panerad fisk på menyn. Nej, jag tänker inte göra det själv, det fanns billigt i affären. :) Har inte provat den här tidigare så det blir premiär (tror det är Hemköps egna märke). Blir kanske mos till och gröna ärter. Självklart blir det även knäckemacka med smör till. ;) Dryck blir nog vatten. Försöker hålla tillbaka på de värsta sockerstinna sakerna...

Publicerat

Vet inte ännu vad det blir idag. Beror på om sonen behagar visa sig efter en långhelg i Amsterdam

Publicerat
  • Författare

Stekt tamsvinkotlett som troligen får sällskap av kokt potatis och en gräddig löksås.

Publicerat

Kan meddela att det var sprödbakad torskfilét - ifall någon undrar. Två såna (á 90g) med hemgjort potatismos och grönsaker fick mig ruggigt mätt, kan jag säga! Bra med salt och citron på filéerna så blev det riktigt gott också. ;)

Publicerat

Köpte 3 låder kinamat på eftermiddagen det får räcka i kväll <_<

Mvh.

Publicerat
Köpte 3 låder kinamat på eftermiddagen det får räcka i kväll <_<

Mvh.

:huh:

Publicerat
Köpte 3 låder kinamat på eftermiddagen det får räcka i kväll :P

Mvh.

Jag kan riktigt se det framför mig, Flex börjar likt en vorsteh morra när kära frun kommer i närheten av matlådorna. ;)

Publicerat
:rolleyes:

Fint de ;)

Jag kan riktigt se det framför mig, Flex börjar likt en vorsteh morra när kära frun kommer i närheten av matlådorna. :P

He he nä hon får köpa sig en egen låda annars stämmer det nog :D

Mvh.

Publicerat

:rolleyes:

Själv har jag ingen aning om vad det blir för mat idag.... Mat smakar ju inte så mycket när man är förkyld.... Återkommer när jag har kommit på något.

Publicerat

Det bidde köttkorv, potäta och sursöt sås... Det var lika gott idag som förra gången. :huh:

Publicerat
  • Författare

Fläskpannkaka med krösamos

Publicerat

Ikväll blir det klyftpotatis, grillad dovsadel och nån hemmasvängd sås av nåt slag.

post-269-1290792408_thumb.jpg