Publicerat Februari 16, 20188 yr Detta är en populär post. 31 minutes ago shamani sa: ? Vad är det? Kräftor?
Publicerat Februari 16, 20188 yr Detta är en populär post. 15 minutes ago sidelock sa: Vackert bror! För egen del blir det fläskpannkaka med 500g extra fett sidfläsk i /Mike
Publicerat Februari 16, 20188 yr Helstekt ryggbiff med pommes hade sambon kokat ihop idag, inte fyskam!!
Publicerat Februari 16, 20188 yr Godaste skaldjuren tycker jag är räkor. Helst ska det vara från Kosterfjorden... Fast ägg är ju också gott...
Publicerat Februari 16, 20188 yr Författare Detta är en populär post. Älgkalvfärsbiff med kokpärer, ärter, gräddsås och krösamos.
Publicerat Februari 17, 20188 yr Sorry ingen bild men det vart strimlad kyckling i currysås med ris idag.
Publicerat Februari 17, 20188 yr Författare Detta är en populär post. Trots att det finns gott om egenskjutna proteiner i frysen så vill man ju gynna en "grisabonne" och ICA Nära sålde dem för facila 29.90/kg just nu... Tjocka revbensspjäll med kokt potatis och väl reducerad gräddsås, alltså knäcksmaken MÅSTE finnas där i såsen samt hemlagat äppelmos.
Publicerat Februari 17, 20188 yr Kvällens går i sommarens tecken. Grillade kycklinglår med pot-sallad å öl, Oppigårds Amarillo. Gött de. /P
Publicerat Februari 19, 20188 yr Blandat kylskåps-light fick sällskap med tonfisk, krämiga ägg å Wasa Sport Plus. /P
Publicerat Februari 19, 20188 yr Här blir det kålpudding + pottis + gräddsås och givetvis rårörda lingon .
Publicerat Februari 20, 20188 yr Blev snabbmat för å hinna se lite på mixade skidskytte stafetten. Nudlar å tonfiskröra. /P
Publicerat Februari 20, 20188 yr På 2018-02-19 at 17:44 tecno sa: Här blir det kålpudding + pottis + gräddsås och givetvis rårörda lingon . Jag köpte vitkål på Willys idag just för att göra kålpudding. Så gott!
Publicerat Februari 21, 20188 yr Jag har övergått till att göra "kålpudding" i järngryta så det går att röra och krydda under processen. Tycker resultatet blir jämnare och bättre på det viset.