Publicerat Januari 28, 20197 yr 27 minutes ago shamani sa: Nu först?? Jag såg de första innan jul... ? Dryga månaden för tidigt ju !
Publicerat Januari 28, 20197 yr 2 hours ago Dansken sa: ser allt bra smaskigt ut med lingonmajon, kanske lika gott som min lingonbea?
Publicerat Januari 29, 20197 yr Här vankas det NZ paj med västerbotten och vildsvin, ska avnjutas snart
Publicerat Januari 29, 20197 yr Ungspankaka. Med bacon, kanske lite för mkt bacon. Bäst jag har lite bacon bredvid åxå .. och rårörda lingon.
Publicerat Februari 1, 20197 yr Kvällens kulinariska Egen coleslaw (amerikanski reseptski) och lite köttfärs/lök på tortilla bröd.
Publicerat Februari 2, 20197 yr 50 minutes ago Ken1 sa: Ja va fan!!!!! Här hade grabben beställt fondue, så precis doppat massa kött och grönsaker i varm buljong!!
Publicerat Februari 2, 20197 yr Biff på älg fick gå en runda på grillen för å fira att sonen tagit kortet på bil. /P
Publicerat Februari 3, 20197 yr Dagens storköks pyssel vart lite macaroni låda, köttfärs - lök - bacon - Stockholmare.
Publicerat Februari 3, 20197 yr Detta är en populär post. Hemgjord pizza. Botten på Ramlösa kvarns Manitoba Cream mjöl toppad hemgjord tomatsås. Mozzarella blandat med lite starkare ost för mer smak. Sen lite rökt skinka och riktig lufttorkad salami. onödigt jävla gott...
Publicerat Februari 6, 20197 yr Författare Detta är en populär post. Hett efterlängtat... Rimmad nötbringa med rotmos!
Publicerat Februari 8, 20197 yr @Finn Inge Vidare bjöd på "nattbakad lågtempad högrev med sky och potatisgratäng" till lunch på Truck Stop i dag
Publicerat Februari 8, 20197 yr Författare Gjorde mig till å plockade fram woken i afton... Värt besväret! Wokad skinkstek med grönsaker, chili, vitlök och ostronsås samt rostade cashewnötter.
Publicerat Februari 8, 20197 yr Detta är en populär post. 150gr’s Dov-burgare med tillbehör blev de i afton. /P
Publicerat Februari 8, 20197 yr Författare 49 minutes ago PAS sa: 150gr’s Dov-burgare med tillbehör blev de i afton. /P Aldrig sett nå't liknande på Sibylla, tyvärr!
Publicerat Februari 9, 20197 yr Crispy fries, grilled pork loin, grilled tomatoes, cole slaw and spicy bea. Zlatopramen half n half to wash it down.
Publicerat Februari 9, 20197 yr Grillad rådjurssadel med tagli tagliat ääääää någon pasta. Gott blev det.
Publicerat Februari 9, 20197 yr Ångbåtsbiff med en rotfruktsgratäng utan grädde, men en mix av ca 2 dl vatten, 3 matskedar grönsaksfond, 2 matskedar tomatpuré och 2 teskedar dijonsenap. Lite salt och peppar, purjolök och dom rotfrukter man har hemma.
Publicerat Februari 10, 20197 yr Plockade upp 900gr bättre VS-skinkbit, smakinflueras från sydamerika. Ett par h på relativt låg värme i lergrytan va planen. Nu väntan. /P