Publicerat Februari 11, 20197 yr På 2019-02-09 at 18:23 tecno sa: Crispy fries, grilled pork loin, grilled tomatoes, cole slaw and spicy bea. Zlatopramen half n half to wash it down. Bidde repris idag
Publicerat Februari 11, 20197 yr Gjorde frityrsmet (egen- för första gången) och friterade fiskfile och serverade wokgrönsaker och ris till..
Publicerat Februari 11, 20197 yr Detta är en populär post. Gammalt recept på Fågel. Jäkla va gött de blev!
Publicerat Februari 11, 20197 yr Senaste dygnet har varit ofrivillig snabbantning så jag lyxar till det med lite buljong och proviva... får se vad kroppen tycker om det.
Publicerat Februari 11, 20197 yr 47 minutes ago hs_merkel sa: Gammalt recept på Fågel. Jäkla va gött de blev! Detaljer
Publicerat Februari 11, 20197 yr Rotselleri Morot Palsternacka Lök Purjolök Fräs i kastrull slå på grädde. sjuda under lock Stek fågelbröst. Salt svartpeppar. Lägg i kastrulleb och koka i 15min ta upp brösten. Sila av grädden gör sås i med av gelé. Servera med ris.
Publicerat Februari 12, 20197 yr På 2019-02-03 at 16:50 tecno sa: Dagens storköks pyssel vart lite macaroni låda, köttfärs - lök - bacon - Stockholmare. Stockholmare...? Haru bleve kannibal? ?
Publicerat Februari 12, 20197 yr 1 minute ago shamani sa: Stockholmare...? Haru bleve kannibal? ? Ssccchhhh de e ju en hemlis
Publicerat Februari 12, 20197 yr 4 minutes ago tecno sa: Ssccchhhh de e ju en hemlis sorry...jag ska inte skvallra.. Tur det var stockholmare, såna finns det ju gott om... ?
Publicerat Februari 12, 20197 yr 3 minutes ago shamani sa: sorry...jag ska inte skvallra.. Tur det var stockholmare, såna finns det ju gott om... ? http://gudruns.se/produkter/korv/#stockholmareLova att inte berätta för någon.
Publicerat Februari 15, 20197 yr Detta är en populär post. Firade lite i afton då även dotera va hemma, då blev de lyxburgare. Denne gång på kalvfärs som för kvällen pimpades med en kryddblandning av bla mango/habanero. Men egentligen räcker det med salt å peppar, är int svårare än så. /P
Publicerat Februari 16, 20197 yr Detta är en populär post. Inte dagens men framtidens. Styckar gårdens bauta-stut och det blir bl.a biff med kappa.
Publicerat Februari 16, 20197 yr Detta är en populär post. Väldigt vårigt idag. Då ble de några grillspett. /P
Publicerat Februari 19, 20197 yr Detta är en populär post. Backning nr 2... Inte vackert men j-lar så gott. Tjocka revben i ugn som sedan får puttra i gräddsås på stekskyn. En av pradrätterna gamla mormor brukade bjuda.
Publicerat Februari 21, 20197 yr Matnostalgi från barndomen. Hemgjord julkorv med pepparrotssås å rödkål. /P
Publicerat Februari 21, 20197 yr Ful-ramen på snabbnudlar och rester av revbensspjäll. Blev god ”buljong” tack vare revbensspjällen. Klart på 7 min.
Publicerat Februari 26, 20197 yr Fortsätter med den bruna maten. Rådjursfransyska, gräddsruvad spetskål o ris.
Publicerat Februari 26, 20197 yr 37 minutes ago sidelock sa: Lånar inlägget för det blev typ same same but different som kvällsmål idag.