Publicerat Februari 27, 20197 yr Tja vad ska man kalla det pizzapirogisch, typ... det är iallafall älgfärs och svamp i dem... får se vad det är mest likt när de kommer ut ur ugnen ?
Publicerat Mars 1, 20197 yr 27 minutes ago Ompi sa: Blev en snabblösning idag Love on a plate.........
Publicerat Mars 5, 20197 yr Hemmagjorda köttbullar av älgfärs, makaroner o gräddsås samt grönsaker, Till dessert. Egentillverkade semlor av frun
Publicerat Mars 6, 20197 yr 13 hours ago lsjonsson sa: Hemmagjorda köttbullar av älgfärs, makaroner o gräddsås samt grönsaker, Till dessert. Egentillverkade semlor av frun Köttbullar av älgfärs förstår jag, men vilken del av frun använder du till semlor? ?
Publicerat Mars 6, 20197 yr 2 hours ago erik.jader sa: Köttbullar av älgfärs förstår jag, men vilken del av frun använder du till semlor? ? Ha ha!
Publicerat Mars 6, 20197 yr Detta är en populär post. Murgröna, 5m från köksbordet när man satt och åt nyss!! Själv åt jag fläskpannkaka!!
Publicerat Mars 6, 20197 yr Stekt första egenfångade gösen.. eller en halv i alla fall, skulle ha matlåda till i morgon. Blev matlåda resten av veckan.. på en halv gös! Svårt att steka så tjocka bitar men de vart iaf klara.. pressad potatis och sky, kommer sitta som en fläskläpp i morgon! Jävlar vilka bitar det blir!! Smakade gött helt klart, kan krydda mer..
Publicerat Mars 7, 20197 yr Prova att lättrimma fisken, en jämnare sälta, lite torrare fiskkött vid stekningen och en lite annorlunda, enligt mig bättre upplevelse. Sjukt avis på dig som har dessa fina matfiskar för handen, att fiska dem här nere i Södern kräver guide för att komma till vettiga vatten. /C
Publicerat Mars 10, 20197 yr Lättlagat men ack så gott, 1 par kalvstekar som ska götta till sig lite. /P
Publicerat Mars 10, 20197 yr Ikväll blev det en burgare på Hamburgerbruket i Örebro enligt tips från @Dansken , helt klart ett bra tips. Tack för det Svend!
Publicerat Mars 15, 20197 yr På 2019-03-06 at 08:18 erik.jader sa: Köttbullar av älgfärs förstår jag, men vilken del av frun använder du till semlor? ? Någon som tänker som jag... ?
Publicerat Mars 16, 20197 yr Inga rödsaker på min tallrik. Lr, nja, köttet va rött i alla fall. Nåväl, blev lite hittepå i afton. Putsade te nå rå-stek som fick nån rubb å till de nån creme- / ost-ig risotto. Va nöjd själv. /P
Publicerat Mars 17, 20197 yr Enkelt idag, Pottismos + smörslungade grönsaker och 3 Åländska Wienerkorvar.
Publicerat Mars 17, 20197 yr Friterade gösfileer i frityrsmet med pommes frites och sweet chili thai sauce.