Publicerat Maj 29, 20197 yr På 2019-05-26 at 19:36 lasse_c sa: Om jag gapar stort och låter som en hungrig fågelunge kan en bit hamna i min mun då, tro...? ? Ser Jättegott ut... Fan måste äta riktig mat snart!! ?
Publicerat Maj 31, 20197 yr Kvällens... macaroni pudding, strimlad vitkål med Keso och en egen barbecue sås/dressing.
Publicerat Juni 1, 20197 yr Detta är en populär post. Blir tjockskivad skogsgris rumpa och en liten stänkare idag
Publicerat Juni 1, 20197 yr 1 hour ago Ken1 sa: Blir tjockskivad skogsgris rumpa och en liten stänkare idag Nu ljuger du. "EN liten stänkare". Det tror ingen på.
Publicerat Juni 1, 20197 yr 25 minutes ago MagnusN sa: Nu ljuger du. "EN liten stänkare". Det tror ingen på. Måste ju ta det lugnt i kväll.... Stor final imorgon ?
Publicerat Juni 3, 20197 yr Med en sån här fin bit rökt sidfläsk (hela gick inte åt ?) blev det givetvis Carbonara ?
Publicerat Juni 6, 20197 yr Vad passar bättre än sill och potatis med tillbehör. Ägg, coleslawe, kallrökt Västerbotten ost, landsort lager och en lite saltö. Detta intaget i skärgården.
Publicerat Juni 6, 20197 yr Grillade kyckling idag fick gå på övre hyllan i 45min marinad, lime rosmarin timjan vitlök och honung. Sen rostade grönsaker. S
Publicerat Juni 6, 20197 yr Kanske grillen startas imorgon, ska iaf marinera nån påse kött så det finns färdigt. Tror det var två påsar innerlår och en ryggbiff, spännande se om det är någon skillnad på bitarna av innerlår. Är likadana bitar men från två olika älgar ena har hängt ungefär en vecka och andra just över 2.
Publicerat Juni 14, 20196 yr 11 hours ago Dahla sa: En technopirog Om rätten ska vara rätt så heter det tecnopirog