Publicerat Januari 31, 201115 yr I går gjorde jag varm tjälknul på älgstek med en massa finmald grönpeppar i saltlagen, när man har gjort detta så gör man aldrig "naturell" igen! 14 timmar i ugnen på 75 grader, 4 timmar i lagen och sedan värmer man upp lagen till 75 grader och håller den där tillräckligt länge för att köttet skall bli varmt. Serveras med fördel med potatisgratäng och en god gräddsås! I kväll blev det mandarin och chili-marinerad ekologisk majskyckling med friterade klyftpotatisar. Det slank ner det också!
Publicerat Januari 31, 201115 yr de blev quesadillas med finfördelad fläskfilé o jävligt mkt. cheddarost.
Publicerat Februari 1, 201115 yr Gah! Vet inte vad som händer med mig men jag går runt och är hungrig hela tiden!! http://www.tasteline.com/Recept/Laxpaj_for_matladan blev det idag.. Sitter o käkar den nu.. Ett hett tips är att laga denna.. skitenkelt och billigt! Mvh !!
Publicerat Februari 1, 201115 yr Kaffe 2st wienerbröd Mvh. Tok! Till frukost? vad hände med dripfeedingen!?
Publicerat Februari 1, 201115 yr Kaffe UTAN wienerbröd har jag till frukost varje dag. Till middag ikväll blir det hemlagad pytt med ägg o rödbetor
Publicerat Februari 1, 201115 yr Till förrätt blev det toasts med parma skinka,parmesan, och tomat. Till varm rätt pasta med lax sås och efterrätt vitchoklads panakotta med hallon och björnbärs sås.
Publicerat Februari 1, 201115 yr Kaffe 2st wienerbröd Mvh. Tok! Till frukost? vad hände med dripfeedingen!? Jag står mig fram till 13.00 på två wienare o 3o cl latte. Det är perfekt för min del. Jag köper 6-8 styckern på lidl a 4.90 styck o fryser in. Kvällsmat: 200 gram skinka + 250 gram körsbärstomater.
Publicerat Februari 1, 201115 yr Tok! Till frukost? vad hände med dripfeedingen!? He he måste ju variera sig Kaffe UTAN wienerbröd har jag till frukost varje dag. Till middag ikväll blir det hemlagad pytt med ägg o rödbetor Fina grejer det Jag står mig fram till 13.00 på två wienare o 3o cl latte. Det är perfekt för min del. Jag köper 6-8 styckern på lidl a 4.90 styck o fryser in. Kvällsmat: 200 gram skinka + 250 gram körsbärstomater. Du är billig i drift Mvh.
Publicerat Februari 1, 201115 yr mja, de går i perioder....dock vet jag hur jag ska göra för att droppa kilon fort
Publicerat Februari 1, 201115 yr mja, de går i perioder....dock vet jag hur jag ska göra för att droppa kilon fort Det lättaste sättet är o äta protein först sen grönsaker sen kolhydrater Mvh.
Publicerat Februari 1, 201115 yr saken är ju den att man måste äta sig mätt också. är jag inte mätt o kommer i ofas kan jag sätta i mig en massa skit o då har man fuckat upp! men jag förstår vad du menar.
Publicerat Februari 1, 201115 yr saken är ju den att man måste äta sig mätt också. är jag inte mätt o kommer i ofas kan jag sätta i mig en massa skit o då har man fuckat upp! men jag förstår vad du menar. Ja 500gr kött står du dig många timmar på Mvh.
Publicerat Februari 1, 201115 yr Ja 500gr kött står du dig många timmar på Mvh. Och en bra laddning smör och/eller grädde till... Måste försöka komma ihåg ordningen på maten.... fast det är ju inga konstigheter, egentligen - det är det viktigaste först... Dagens mat.... Nja, ska nog inte drista mig till att kalla det mat... mer bukfylla... (färdigrätt - nån pasta med lax... totalt smaklös - samt för lite mat)
Publicerat Februari 2, 201115 yr Och en bra laddning smör och/eller grädde till... Ja eller non fet sås Mvh.
Publicerat Februari 2, 201115 yr Och en bra laddning smör och/eller grädde till... Måste försöka komma ihåg ordningen på maten.... fast det är ju inga konstigheter, egentligen - det är det viktigaste först... Dagens mat.... Nja, ska nog inte drista mig till att kalla det mat... mer bukfylla... (färdigrätt - nån pasta med lax... totalt smaklös - samt för lite mat) Då gör jag hellre mackor med stekt ägg Såna blir det idag + köttsoppa
Publicerat Februari 2, 201115 yr Blir ju borta hela dan i morgon så gjorde i ordning lite mat o ta med så man inte går hungrig Drink. 24 ägg. 1l mjölk. 5dl grädde . 6dl proteinpulver. Gryta. 2kg kyckling. 500gr pasta. 1 burk tomat o vitlöksås. Mvh.
Publicerat Februari 2, 201115 yr Blir ju borta hela dan i morgon så gjorde i ordning lite mat o ta med så man inte går hungrig Drink. 24 ägg. 1l mjölk. 5dl grädde . 6dl proteinpulver. Gryta. 2kg kyckling. 500gr pasta. 1 burk tomat o vitlöksås. Mvh. Fan vicken kalsonbytarvarning jag borde utfärda med den laddningen ägg & grädde Hur lyckas du trycka i dej 24 ägg utan att brallorna blir som en gas ballong. Man borde kanske prova då skulle man ju kunna sälja naturgas Mvh Jocke
Publicerat Februari 4, 201115 yr Fan vicken kalsonbytarvarning jag borde utfärda med den laddningen ägg & grädde Hur lyckas du trycka i dej 24 ägg utan att brallorna blir som en gas ballong. Man borde kanske prova då skulle man ju kunna sälja naturgas Mvh Jocke Ha ha nä har inga problem med magen har ju sysslat med de här 20 år o mig veterligen så har min mage alltid tålt denna ultimata muskelbyggar dryck Mvh.