Publicerat Februari 28, 201115 yr seriöst J.. film när du äter upp dedär or it didnt happen:D. Det här är vad som är kvar o lite amino o levet. Jag kan förstå om du tycker att det är mycket mat men det är not som man bygger upp under en tid men som sagt jag har gjort det här i 25år Mvh.
Publicerat Februari 28, 201115 yr 2kg kött. 800gr pasta. 30 ägg. 2.5dl grädde. 1l mjölk. 50 levertabletter. 50 aminotabletter 3 påsar vtamin o mineraler. Mvh. En middag värdig ett hanlejon i Afrika. Du är fan i mig oslagbar Flexen
Publicerat Februari 28, 201115 yr Flex vilka piller har du som hjälp för att smälta dom råa äggen? Märke och pris kan du ordna åt mig? För du kan inte mena att du drar i dig 30 råa ägg utan matsmältningsunderstöd. ? Eller har jag fel? Jag vill veta för jag har lite problem med mina 5 äggsgroggar.. Skulle gärna ösa i mera ägg men magen blir så underlig redan av 5.. Nu ska jag köra i mig ½ liter äggshake med prottepulver o sen gymm! Mvh! edit: du är min idol
Publicerat Februari 28, 201115 yr Författare Idag blir det blodpudding med lingonsylt, kort och GOTT.
Publicerat Februari 28, 201115 yr En middag värdig ett hanlejon i Afrika. Du är fan i mig oslagbar Flexen He he tackar o bockar Tore Flex vilka piller har du som hjälp för att smälta dom råa äggen? Märke och pris kan du ordna åt mig? För du kan inte mena att du drar i dig 30 råa ägg utan matsmältningsunderstöd. ? Eller har jag fel? Jag vill veta för jag har lite problem med mina 5 äggsgroggar.. Skulle gärna ösa i mera ägg men magen blir så underlig redan av 5.. Nu ska jag köra i mig ½ liter äggshake med prottepulver o sen gymm! Mvh! edit: du är min idol Just i dag var det rea på små ägg o ett flak blir en liter ungefär = 30st annars 20-24 stora. Lamberts Beatin HCL med pepsin kör jag alltid när jag äter mycket kött för o underlätta matsmältningen sen efter maten SKIP Magosan matsmältningsenzymer för o tillgodo se sig födan bättre. Fins på nätet bara o söka. Kör hårt pöjk Mvh.
Publicerat Februari 28, 201115 yr Ikväll blir det gulaschsoppa, som enligt kommentarerna på sidan där jag hittade receptet smakar precis som gulaschsoppan gör i Alperna. Återstår att se om det stämmer. 1.5 timmes puttrande kvar.
Publicerat Februari 28, 201115 yr Wraps med tunnbröd, rostbiff, paprika, majs, rostad lök samt remouladsås.
Publicerat Mars 1, 201115 yr vitlökspotatis och 620 gram karee. Beasås till. äter ni bara sill alltså? hur får man i sig såna mängder? amakulu hur ser stekt sill ut? bild?
Publicerat Mars 1, 201115 yr Författare Stekt sillfile med potatismos Ahhh, mmmm, stekt sill men... Potatismos? Nåja, stekt sill är ju alltid stekt sill ändå!
Publicerat Mars 1, 201115 yr Författare Det blir nå'n slags gryta på vildsvin, steker med mycket lök å så har jag lagt blandsvamp (torkade trattar, rödgula & svarta trumpeter) i blöt under dagen. Vattnar av svamparna och steker dessa separat först innan de får gå i med resten å så på med grädde sedan och puttra ihop. Kokpärer å lite rödtjut.
Publicerat Mars 1, 201115 yr Stekt falukorv och gammeldags ideal makaroner. Inte så spännande men fanimej alltid lika gutt!
Publicerat Mars 1, 201115 yr Ahhh, mmmm, stekt sill men... Potatismos? Nåja, stekt sill är ju alltid stekt sill ändå! Tradition i vår familj iaf. Gott hur som
Publicerat Mars 1, 201115 yr Här vart det en sallad till lunch/middag. Inte fullt så mycket mat som flex äter...
Publicerat Mars 2, 201115 yr Igår blev det falukorvs tournedos med provencalska rotfrukter i ugn! avnjöts med en fin staropramen!
Publicerat Mars 2, 201115 yr Författare STORT tack till Bregotten som påminde mig om att man ska käka slottstek ibland... Faan va' gott de e! Hade en kalvfransyska som lämpade sig ypperligt för dagens rätt.
Publicerat Mars 3, 201115 yr Författare Inspirationslös kost idag, fullt ätbart men knappast nå'n kioskvältare... Bräckt, rökt vildvinssida och vita bönor.
Publicerat Mars 4, 201115 yr Inspirationslös kost idag, fullt ätbart men knappast nå'n kioskvältare... Bräckt, rökt vildvinssida och vita bönor. Jag är imponerad över alla som klara att äta vita bönor... Vad det blir till middag här återstår att se... Till skidstaffetten bled det kalla Mamma Scans pannbiffar doppade i ketchup... Blir lagad mat senare. Återkommer i ämnet.