Publicerat Juni 4, 201313 yr I dag blir det hemlagad sparrissoppa, lammstek potatis och sås med myycket grädde i glass med varm hjortronsylt. bilder hos ifolor.se Mmmm Igaf har vi flintsteak med potatis och salad
Publicerat Juni 5, 201313 yr Antar att det smakar okej också Skickat från min HTC One S via Tapatalk 2. Alla stavfel har jag gjort med flit.
Publicerat Juni 7, 201313 yr Surströmming, krokpäran, tunnbröd med messmör och ost, hackad röd och gul lök med gräddfil till. En immig hallands fläder och dito öl, muuums.
Publicerat Juni 9, 201313 yr Dagens middag blir älgskav (av eget älgkött) m lök och gräddsås, trattisar, hemmagjort potatismos, krösamos o en kall öl kan jag tänka mig att det blir till.
Publicerat Juni 9, 201313 yr Igår, grillade vildsvinsribs Idag andra änden av skalan... Kebabpizza. Skickat från min HTC One S via Tapatalk 2. Alla stavfel har jag gjort med flit.
Publicerat Juni 10, 201313 yr Hjortytterfilé, brynt och stekt i ugn till lätt rosa. Serverad tunt skivad på en sallad av babyspenat, salladslök, rädisor, avokado, paprika, hackad chili samt brynt persika. Serverat med ett glas rosé. Väldigt gott och somrigt fräscht!
Publicerat Juni 16, 201313 yr Älgentrecote grillad såklart, tilltugg i form av broccoli å all annan nödvändig gucka och en kall norrlands.
Publicerat Juli 10, 201313 yr Författare Beans on toast, streaky bacon, fried eggs and brown sauce...
Publicerat Juli 10, 201313 yr Hemmagjort potatismos, Jonsson´s älgfärsbiffar, gräddsås. krösamos o div. grönsaker.
Publicerat Juli 12, 201313 yr Surströmming, potatis, hackad lök och gräddfil. till det en klar och sedan kanske en wisky eller två..
Publicerat Juli 12, 201313 yr Surströmming, potatis, hackad lök och gräddfil. till det en klar och sedan kanske en wisky eller två.. Gudskelov att man bor långt ifrån dig Mirva så att man slipper den där vidriga doften.
Publicerat Juli 14, 201313 yr Jag grillade en kalvfilé från kron igår. Frugan och barnen föredrog kycklingfilén så jag fick hela för mej själv:-D Färskpotatisklyten , sallad och en kall pilsner till och kvällen var räddad. Skickat från min LT18i